Op zoek naar vriendinnen Den Haag,

07-11-2011 10:28 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Ben op zoek naar gezellige en betrouwbare meiden in omgeving Den Haag om mee te shoppen, lunchen, eten, praten enz

Door mijn werk (collega's zijn veel ouder) heb ik op dit moment weinig echte vriendinnen en zou daar heel graag verandering in willen brengen.

Mijn hobbys zijn reizen, lekker eten, lezen, pilates en fitness.

Laat een bericht achter als het je leuk lijkt om een keertje af te spreken.

Zou ook super zijn om met een groep dames iets leuks te gaan doen.



Groetjes Zappy
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik kom zelf uit Leiden, kwartiertje treinen. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt! Heb dat zelf ook een beetje. Altijd mensen om je heen, en toch maar weinig die écht belangrijk zijn!



Laat me weten als het je leuk lijkt eens wat leuks te gaan doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zappy,



voor mij ook herkenbaar, ik woon sinds 1,5 jaar in de omgeving van Den Haag. Ik heb nieuwe mensen leren kennen, maar nog niet de ''echte" vriendin ontmoet. Mijn oude vrienden wonen overal verspreid in het land. Daarbij heb ik sinds een paar maanden een nieuwe baan. Om een lang verhaal kort te maken, mijn sociale leven kan wel een goede boots gebruiken .

Hou oud ben je? ik ben 30 jaar.



Groetjes Summer
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben 27 en kom ook uit Den Haag. Na het verbreken van een relatie van 7 jaar ben ik ook wel toe weer wat nieuwe mensen te leren kennen. Al mijn vriendinnen hebben een relatie en zitten liever thuis in plaats van gezellig een drankje doen in de stad.



Heeft er iemand zin om wat leuks te gaan doen?



Groetjes Bianca
Alle reacties Link kopieren
Hi Summer, Bianca e.a.



Ik ben 29, onlangs single, woon in Den Haag en op zoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te ondernemen. Lijkt me erg leuk om eens wat af te spreken! Mijn emailadres is anne.dolcevita2002@gmail.com



Hoop wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
heel herkenbaar allemaal!



Misschien een leuk idee om in t nieuwe jaar een drankje te gaan doen ipv het heen en weer mailen?



Ik woon in rijswijk en sinds een klein jaartje weer single. Ook mijn vriendinnen settelen zich om me heen en zitten op zaterdagavond liever met vriendlief op de bank!



liefs
Alle reacties Link kopieren
Goed plan om in het nieuwe jaar gewoon even een dankje te gaan doen. Ik kan iedereen die zijn mailadres heeft gegeven anders even een mailtje sturen om af te spreken.



Ik stel voor Vrijdag de 13e, kan alleen maar geluk brengen toch



Gewoon na werk even gezellig een drankje doen op Plein of Grote Markt (Den Haag).
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Mag ik me aansluiten bij de nieuwjaarsborrel? Lijkt me heel leuk en tof om andere meiden te leren kennen in Den Haag!



Ik (27 jaar) woon nu een paar jaar in Den Haag en werk in Den Haag & Rijswijk. Mijn studietijd heb ik in Amsterdam doorgebracht en daar wonen dan ook de meeste vriendinnen. Ik wil graag in Den Haag mijn sociale leven uitbreiden en daarom ben ik op zoek naar leuke & gezellige meiden om eens mee af te spreken. De bovenstaande verhalen zijn dan ook erg herkenbaar



Groetjes,

Maaike
Alle reacties Link kopieren
Is donderdag de 12e ook goed? Het plein is altijd goed!



@Bianca: Mijn e-mail adres is lautjuhh@hotmail.com. Het is een oud email adres, ik zal je over de mail wel de juiste geven



Ik zie je mail wel verschijnen! leuk!



liefs, lau
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden!

Ik ben ook op zoek naar contacten in den haag!

Ik ben 25 jaar en wil het liefst afspreken met mensen die even oud zijn of wat jonger ;)

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Happy New Year! De datum voor de Nieuwjaard borrel is gezet. 12 Jan in Barlow op het plein. Voor wie nog geen emailadres had doorgestuurd maar wel wil aansluiten, laat het even weten dan ben je van harte welkom aan te sluiten.



Groetjes Bianca
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik wil graag aanhaken Bianca op 12 januari als het kan! Lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te ontmeten en een mooi begin van 2012. Hoe mail ik mijn mailadres naar je?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden.



Ik wil ook graag er bij zijn de 12e, gezellig!. Mijn mail is surfdudette@gmail.com. Ik wacht het mailtje af!



Groetjes Summer
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lady en Summer,



Leuk dat jullie ook aan willen sluiten. Lady, ik heb helaas ook geen andere manier ontdenkt om je mail adres door te geven dan hier...



Groetjes Bianca
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Lijkt me leuk om ook naar de borrel te komen!

Ik woon ook in Den Haag en heb een aantal vriendinnen die verhuist zijn of een relatie hebben gekregen en daardoor minder tijd hebben. Ik ben 29.



Groetjes Dorine
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Voor het eerst op advies van m'n zusje op het vivaforum en met hetzelfde probleempje als jullie! Ik heb leuke vriendinnen maar die vriendjes! Ik ben erbij de 12e, mariande_bruyn@hotmail.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Het lijkt me ook leuk om naar de nieuwjaarsborrel te komen.



Ik ben 32 jaar en woon nu bijna 2 jaar in Voorburg. Ik zou graag wat meiden leren kennen uit de omgeving Den Haag.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
hey wat leuk! ik woon zelf een klein stukje verder (Rotterdam) maar zou ook graag wat meer meiden van rond mijn leeftijd leren kennen, die in het weekend nog wel van de bank af willen komen ;)



Ik ben zelf 29. Ik zou ook graag naar de borrel willen komen. Mijn e-mailadres is kooijmans.m@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Bedank voor jullie reacties, helaas heb ik geen bericht gekregen dat er reacties waren....vandaar dat ik dit allemaal nu pas zie :(

Ik heb zelfs een borrel gemist las ik.

Volgende week ga ik twee weken op vakantie maar hopelijk kunnen we daarna nog een keer afspreken met z'n allen.





Ik hoor van jullie,



Groetjes,

Tania
Alle reacties Link kopieren
Hai allemaal,



Hoe was de nieuwjaarsborrel? Jammer dat ik dit nu pas lees! Ik ben namelijk ook recent verhuisd naar Den Haag, en heb daarbij mijn vrienden achtergelaten aan de andere kant van het land. Ik hou van muziek, zomer, terrasjes in de zomer, lezen, series kijken, shoppen natuurlijk, het gevoel dat je van sporten krijgt (niet het sporten zelf), enz.

Ik sluit me graag aan bij een tweede borrel. Mijn emailadres is *nu niet meer leesbaar*.



Ciao!
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Jammer dat ik dit nu pas lees, maar wie weet besluiten jullie tot een 2e borrel?! Ik ben 30 en ga vanaf maandag in Scheveningen wonen (vanuit Groningen). Het lijkt me superleuk om wat mensen te onmoeten en de stad een beetje te verkennen. Ehm ja..gek om iets over jezelf te schrijven, maar hier gaat ie dan..ik hou van reizen, stappen, fotografie, muziek, onder de mensen zijn..pff ja en nog heel veel meer :-)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja..mijn email is: kopjethee81@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven