Oud en nieuw met een groepje meiden?

13-12-2014 20:26 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,



Ik ben een spontane, gezellige, vrijgezel dame van 27 jaar. Hou van alle 'vrouwen' dingen zoals beauty, mode, stedentrips maken, uit eten gaan en dan vooral sushi ( heerlijk!).

Ik woon in de omgeving van Haarlem omdat ik hier nog maar paar jaar woon heb ik niet echt vriendinnen hier. Dat vind ik erg jammer, helemaal nu mijn vriendinnen gebonden zijn.

Het lijkt mij te gek, om met een groepje meiden in Haarlem. Oud en nieuw te vieren! Ik weet zeker dat er wel meer meiden zijn die 'alleen' zijn tijdens oud en nieuw of net als ik; zin hebben om ergens te gaan dansen maar je vriendinnen willen liever op de bank zitten bij boyfriend :(.



Liefst leeftijd van 25-30, vrijgezel maar als je vriendje hebt mag van mij ook. Lijkt mij wel beetje apart, als hij tussen onbekende meiden staat hahaha.

Leukste is gewoon als je spontaan bent, van een drankje/dansen houd. Maar ook dat je een leuke vriendschap wilt.

We kunnen van te voren uiteraard een wijntje doen en plannen maken voor een leuk oud en nieuw!



Het is gedurfd maar het is tenslotte oud en nieuw!



Je kan e-mailen naar: oudennieuwhaarlem@gmail.com



Veel liefs!
Just stay positive
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik heb eigenlijk het zelfde probleem, vriendinnen die bij vriendjes zitten.

Maar ik kom niet uit de buurt van Haarlem helaas.

Weet niet of dat erg is? Ik ben zelf 25 jaar en vind het leuk om iets leuks te doen met nieuw jaar.

Ik hoor het wel :-)
Alle reacties Link kopieren
Hey suuz123,

Misschien handig om te vermelden uit welke regio je wel komt. Kom zelf uit Belgisch Limburg, dus als dat beter in de regio is; altijd welkom!

Je kunt me ook een pb sturen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:newsflash schreef op 23 december 2014 @ 20:29:

Hey suuz123,

Misschien handig om te vermelden uit welke regio je wel komt. Kom zelf uit Belgisch Limburg, dus als dat beter in de regio is; altijd welkom!

Je kunt me ook een pb sturen.



Groetjes!Hey Newsflash. Hoe oud ben je?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Hai Dorothy Parker,



Ik ben 25 lentes jong! Jij?

Werk als promovenda met bejaarden, dus ben qua leeftijd wel wat gewend :-D.
Alle reacties Link kopieren
24. Een grote groep mensen komt bij me thuis samen voor oud en nieuw. Als je je eenzaam voelt, mag je altijd langskomen. Woon in de Antwerpse Kempen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
sorry voor de onduidelijkheid.



Ik woon zelf in de buurt van Haarlem.
Just stay positive
Alle reacties Link kopieren
hey suuze,



Ik vind het niet erg dat je niet uit haarlem komt. Mail mij anders even . Kan je namelijk geen prive berichtje sturen.



liefs!
Just stay positive
Wat lief van jou Dorothy!
Alle reacties Link kopieren
inderdaad dorothy, super lief dat je spontaan iemand uitnodigt
Just stay positive
Alle reacties Link kopieren
Weet niet juist waar Haarlem ligt, maar jullie zijn ook welkom hoor.



We liggen een half uurtje van de grens met Nederland. De meeste komen in de middag al. Fondue en steengrill als eten.



Sommigen gaan daarna naar de discotheek, anderen blijven hier om in de straat naar het vuurwerk te kijken en in het dorp verder te feesten.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Niemand hoort tijdens de feestdagen alleen te zijn. Morgen is hier ook een etentje voor de eenzame vrienden.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat bijzonder van je zeg dat je zo spontaan mensen uit nodigt!



Ik ben daar echt nog nooit geweest om heel erg eerlijk te zijn hahaha
Just stay positive
Alle reacties Link kopieren
ik vind dat je heel erg lief bent haha mag ik dat zo zeggen?



Ik ben tijdens de kerst wel met gezelschap en iedereen die in omgeving van haarlem woont is meer dan welkom!!! Maar tijdens oud en nieuw heb ik zin om lekker te dansen, drankjes te doen en velen van mijn vrienden zijn meesten in relatie willen niet uitgaan helaas.
Just stay positive
Alle reacties Link kopieren
Er komen genoeg mannelijke vrienden, dus hoef niet bang te zijn .

Vind het rot als mensen zich in deze tijd van het jaar eenzaam voelen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Heel lief van je Dorothy!! Ik krijg zelf een vriendin op bezoek. Geen drukte dus, maar wel gezellig gelukkig. Na middernacht zullen we zeker nog even de stad in gaan, vandaar dat ik suuz123 vroeg of ze meer in mijn regio woonde dan in Haarlem.

Wel tof om te horen dat je een etentje geeft voor eenzame vrienden! Hoe pak je dat aan eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
De eenzame vrienden zijn vrienden van mijn partner.

De ene is een wees (opgevoed door oma en oma is 2 maand geleden ook gestorven) die vier maand geleden gescheiden is, en niemand heeft om kerst mee te vieren.



De andere is 3 weken geleden gedumpt. Ze woonden samen en hadden samen kerstplannen. Hij wou niet alleen zitten, dus komt hij naar hier.



Maak een simpel voorgerecht en hoofdgerecht. Desert is alcohol, zodat ze vergeten hoe slecht het eten was .
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
En zijn er ook mensen die in Rotterdam uit willen gaan?
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Te gek dat je dat doet!

Had me voorgesteld dat het een club mensen was die elkaar ook allemaal niet kenden, dus vroeg me af hoe dat ging.

Zal toch zeker meevallen met dat slechte eten! Ik woon pas kort in Belgie, maar ben er al uit dat de maatstaf voor goed eten hier toch wat hoger ligt dan in Nederland
Nou Dorothy, het is dat ik al plannen heb, anders wist ik het wel
Alle reacties Link kopieren
quote:newsflash schreef op 23 december 2014 @ 22:42:

Wauw! Te gek dat je dat doet!

Had me voorgesteld dat het een club mensen was die elkaar ook allemaal niet kenden, dus vroeg me af hoe dat ging.

Zal toch zeker meevallen met dat slechte eten! Ik woon pas kort in Belgie, maar ben er al uit dat de maatstaf voor goed eten hier toch wat hoger ligt dan in Nederland

Niet beledigend bedoelt, maar vind het eten in Nederland ook echt niet lekker .

Zou wel leuk zijn, voor een groep vreemden. Misschien nog een ideetje voor volgend jaar .
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 23 december 2014 @ 22:43:

Nou Dorothy, het is dat ik al plannen heb, anders wist ik het wel Je bent steeds welkom
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:evette.bonsel schreef op 23 december 2014 @ 22:42:

En zijn er ook mensen die in Rotterdam uit willen gaan?Woon jij in Rotterdam? Leuke stad!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
En welkom in ons apenlandje, Newsflash. Hoop dat je het hier leuk vindt!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
prachtig wat je doet dorothy echt bijzonder hoor.
Just stay positive

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven