Pathe vriendinnen Amsterdam/ Zaandam.

05-05-2015 12:48 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Het lijkt me leuk om meiden te ontmoeten die ook een Pathe pas hebben en die in Amsterdam/ Zaandam wonen.



Ik ben zelf 25 jaar en ik woon in Amsterdam. Leeftijd maakt mij niet zoveel uit.



Grtz
Alle reacties Link kopieren
Heel, grappig ik zie jouw oproepje doordat ik op zoek was naar mijn soortgelijke oproep die ik hier ooit heb gedaan. Het is inmiddels zowat een jaar geleden dat je jouw oproepje hebt geplaatst, is het je gelukt om een groepje te vormen? Mocht je interesse hebben, door dit forum zit ik zelf bij een groepje en je bent welkom om een keer met ons af te spreken. Ik zal je wel een privebericht sturen.
People throw rocks at things that shine
Alle reacties Link kopieren
quote:cloudalistic schreef op 13 april 2016 @ 20:34:

Heel, grappig ik zie jouw oproepje doordat ik op zoek was naar mijn soortgelijke oproep die ik hier ooit heb gedaan. Het is inmiddels zowat een jaar geleden dat je jouw oproepje hebt geplaatst, is het je gelukt om een groepje te vormen? Mocht je interesse hebben, door dit forum zit ik zelf bij een groepje en je bent welkom om een keer met ons af te spreken. Ik zal je wel een privebericht sturen.



Hee!



Ik woon in Amsterdam en het lijkt me ook gezellig een keertje af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
same here, ik woon in de zaanstreek en ga vaak naar de bios in amsterdam. Misschien een keer met het groepje afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Leuk om nieuwe reacties te krijgen! Ik zal je een berichtje sturen Choclaatje.
People throw rocks at things that shine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven