Positieve meiden omg Alkmaar gezocht 30+, uitgaan/festival

17-03-2017 20:07 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Wie wil er mee de kroeg in of naar een festival?



Ik ben Astrid, 38 jaar, woon vlakbij Alkmaar, moeder van 2 kinderen, die de helft van de week bij mij wonen en de andere helft bij hun vader, met wie ik nog goed contact heb. Sinds ik single ben (nu 5 jaar) heb ik eindelijk die 'positieve vibe' in m'n leven weer gevonden. Ik doe veel leuke dingen, sport veel, probeer nieuwe dingen uit en ik zoek meiden die dat ook hebben en die met name leuk vinden om naar festivals, kroegjes etc. te gaan. Ik heb vriendinnen genoeg die willen thee drinken en uit eten, maar het echte stappen zit er bij hun niet meer in en dat mis ik juist..

Ik hou van festivals/feesten als mysteryland, awakenings, indian summer etc. maar ook gewoon lekker de kroeg in/terrasje zitten en een borrel drinken. Vind het wel belangrijk om naast het stukje uitgaan ook gesprekken met enige diepgang te kunnen voeren ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Astrid,



Leuke oproep! 34-jarige stadsgenote meldt zich. Ik stuur je even een PB!



Groetjes, Wakkermeteenwijsje
Alle reacties Link kopieren
De privéberichtenfunctie doet het niet. In ieder geval ben ik ook op zoek naar iemand om zowel goede gesprekken mee te kunnen voeren op het terras, als af en toe eens los mee te kunnen gaan op een leuk feestje.



Wil niet teveel privédingen hier neerzetten maar mijn mail is ****



Ben benieuwd! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Astrid,

Ik heb precies dezelfde wensen! lijkt me leuk om te kijken of we een klik hebben en stapmaatjes kunnen zijn!

laat je wat van je horen?

Groetjes Lisa
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lisa,

ik heb je een prive berichtje gestuurd, maar die heb je misschien niet gelezen?
Laat je wat van je horen?

gr, Astrid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven