Reisgenoten VS gezocht!

24-03-2015 20:57 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi toekomstige reisgenoten!



Wij zijn van plan van 28-5 t/m 19-6 een 3 weekse rondreis te maken door het Westen van de VS. Wij hebben ons aangemeld voor een groepsreis alleen... Er zijn nog te weinig aanmeldingen!

We willen heel graag deze reis maken en zouden het superleuk vinden om dit met nog meer enthousiaste reizigers te gaan doen.

Wij zijn 30 en 31 jaar. We houden erg van natuur en wandelen, maar ook een stapavondje zijn we zeker van plan! We hoeven overigens zeker niet met alleen maar mensen van onze leeftijd te reizen.



De reis gaat van LA naar Vegas, via Grand Canyon, Monument Valley, Arches/Moab en Bryce Canyon en daarna van Vegas via Death Valley en Yosemite NP naar SF.



Hopelijk kunnen we jullie op deze manier enthousiast maken om ook mee te gaan.



Met reislustige groet, Judith en IrenePS Omdat we geen verkapte reclame willen maken staat de organisatie er niet bij, mail ons voor details! Ons e-mail adres is: JudithIreneVS@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ga dan toch lekker met z'n tweeën.. huur een SUV en de hort op. Veel relaxter dan zo'n groepsreis. (spreek uit ervaring, heb zelf 2x 6 weken rondgereden daar)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Juffert,



bij 'n 'grootschalige' groepsreis zou ik je helemaal gelijk geven, maar gelukkig reist de organisatie waar we mee gaan in vrij kleine groepen en heb je gewoon de vrijheid om je dagen in te delen. Het verblijf is goed geregeld en dat bevalt ons wel!

Bovendien ben ik (Irene) nu nog bezig met het halen van mijn rijbewijs, dus als zeer beginnende bestuurder hele stukken road trippen zie ik nog niet hélemaal zitten

Maar bedankt voor de tip! Fijn om te horen dat je het zo leuk vond dat je nog een keer gegaan bent.



Groetjes!
Als je 1 persoon hebt met rijervaring die in de drukke steden kan rijden, kun je mooi rijervaring opdoen in Death Valley. Dat heet namelijk niet voor niks Death Valley, daar is t niet zo druk op de weg
Alle reacties Link kopieren
Stuur me een pb, dan zal ik mijn reisverslagen-blog even doormailen. Staan verslagen op van ook de regio die jullie aandoen. (mijn vriend had toentertijd zijn rijbewijs net 5 maanden, en dat was prima te doen, heeft daar 3500km gereden)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pulcher schreef op 24 maart 2015 @ 21:07:

Als je 1 persoon hebt met rijervaring die in de drukke steden kan rijden, kun je mooi rijervaring opdoen in Death Valley. Dat heet namelijk niet voor niks Death Valley, daar is t niet zo druk op de weg Het is overal niet zo druk op de weg Behalve in LA en Las Vegas misschien..
Alle reacties Link kopieren
Haha daar hebben jullie een punt.

Het verblijf is goed geregeld en de reis klinkt erg goed, dat bevalt ons wel. Het is geen grote groepsreis, de reis gaat door vanaf 8 personen.
anoniem_222933 wijzigde dit bericht op 25-03-2015 08:07
Reden: reisorganisatie verwijderd, we willen niet de indruk wekken van spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat mag dus niet, het begint naar spam te rieken. Wel goed vermomde, overigens.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet bedoeld als spam hoor, ik zag dat in een ander oproepje ook een organisatie werd vermeld. Maar als t niet mag haal ik t met plezier weg, het gaat ons om het vinden van leuke reisgenoten.
Alle reacties Link kopieren
Bij deze aangepast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven