Samen sporten omgeving Capelle

03-10-2012 23:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar iemand waarmee ik in de omgeving van Capelle aan den IJssel/ Krimpen aan den IJssel groepslessen kan gaan volgen. Alleen gaan is niet gezellig en mijn vriendinnen wonen helaas niet hier in de buurt.



Dansen vind ik overigens ook heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
-interviewmode on-Zou je iets meer over jezelf willen vertellen?-interviewmode off-



Alle reacties Link kopieren
Oja.. Misschien dat het wel makkelijk is dat ik op z'n minst mijn leeftijd erbij zet. Lekker handig van me weer



Ik heb eigenlijk mijn hele leven wel gesport en gedanst maar wegens omstandigheden ben ik er een jaar vrijwel helemaal tussenuit geweest. Ben nu dus weer stapje voor stapje aan het opbouwen en zal weer rustig aan beginnen.



Ik ben zelf 24 en zoek een sportmaatje tussen de... Zeg 22 en 32, ofzo? Ik ben op dit moment nog niet aangesloten bij een sportschool maar dat kan zo geregeld worden natuurlijk. Sport jij al ergens hier in de buurt rijstkorrel?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben te oud
Alle reacties Link kopieren
Ahh...
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, geeft niet. Het komt allemaal goed Succes nog!
Alle reacties Link kopieren
Hi beschuitje,



Geld je oproepje nog?

Ik woon in Krimpen en sport sinds half jaartje bij My Health Club.

En kan nog wel een vast sportmaatje erbij gebruiken.

Ik sport namelijk het liefst 5x in de week, maar een vriendin van mij vindt 2x voldoende. Daarnaast ken ik nog niet veel mensen in Krimpen.



Ben benieuwd en wie weet tot spreeks!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!



Ik ben zelf 27 en woon ook in Capelle en zou het ook leuk vinden om af en toe met een vriendin te kunnen sporten.



Ik ben aangesloten bij een sportclub.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat jullie gereageerd hebben! Het enige is... Ik ga binnenkort verhuizen naar een andere woonplaats dus eigenlijk is mijn oproepje wat achterhaald. Maar misschien dat jullie met elkaar kunnen gaan sporten?
Alle reacties Link kopieren
Succes met je verhuizing!



We zitten beide al bij een sportclub, dus samen sporten gaat hem helaas niet worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven