(single) ladies gezocht Utrecht

26-09-2015 09:59 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Ladies!



Het lijkt mij leuk om nieuwe vriendinnen te maken om lekker mee op stap te gaan of andere leuke dingen te doen. Veel vriendinnen van mij hebben een relatie en daardoor niet zo veel tijd om veel af te spreken.



Ik ben 31 en werk in de marketing. Bezig zijn met beauty, bijv. make up tutorials bekijken en lekker shoppen vind ik heerlijk maar lekker van de natuur genieten en mindfulness beoefenen doe ik ook graag. Lijnzaad, kokosolie, groentesapjes, je kent het wel; alles wat met health en bio te maken heeft trekt mijn interesse. Daar hoort natuurlijk ook lekker eten bij! Uitgebreid samen koken of lekker uiteten gaan, mmm! Het lijkt me ook leuk om samen op mannenjacht te gaan, bijv. naar borrels van de inner circle of wellicht een keer speeddaten proberen? Lekker kletsen en hilarische Tinder verhalen delen? Ik kijk ernaar uit.



Het lijkt me leuk om van jullie te horen!



Liefs, ladyorange
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Wat een leuk oproepje, ik ben enthousiast!

Hopelijk zijn er meer die aan willen sluiten. Zal ik je anders een pb sturen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
ja leuk!
Alle reacties Link kopieren
hey,

ik ben ook enthousiast! Ben 32, en lijkt me erg gezellig....zal ook proberen een pb te sturen
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb nog meer pb's gehad. Ik zal even een mailgroep maken dan kunnen we erna een keer afspreken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook graag willen aanmelden voor het groepje

Is er al een datum gepland?
Alle reacties Link kopieren
@ThaVamp,

Nee nog geen datum gepland.

Lijkt me leuk om gauw af te spreken met groepje. !:-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Mag ik ook aansluiten? Ik ben 27, woon in Utrecht en ben single en het lijkt me leuk om nieuwe vriendschappen op te bouwen. Kan ik je in een PB mijn emailadres doorgeven?
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb net de groepsmail gestuurd! Als je hem niet ziet zit hij wellicht bij je spam:) @Anno1748 als je me een privébericht stuurt met je mail dan voeg ik je toe! @thavamp jij zit erbij!
Alle reacties Link kopieren
@ LadyOrange, ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb geprobeerd een privebericht te sturen maar krijg een foutmelding.

Ik zou me ook graag willen aansluiten



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sunny,



je moet even in je instellingen scherm het vinkje aanzetten voor prive berichten versturen.

Uiteraard kun je jezelf aansluiten. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hi, lijkt me ook erg leuk! Is er al een mailgroep? Hoop van je/jullie te horen :-)
Alle reacties Link kopieren
Same here! Vriendinnen noemen me nu al een kattenvrouwtje.. en ik heb geen eens een kat!

Dus kom maar op met de mannenjacht!
In a fantasyland I nearly fell of my unicorn
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Ik ben 26, woon in Utrecht en mij lijkt het ook leuk om aan te sluiten! Je oproep klinkt leuk

en herkenbaar:). Hebben jullie al een keer afgesproken of ben ik nog op tijd?:p
Alle reacties Link kopieren
Hai it morgan,

Leuk dat je je ook wil aansluiten!

We hebben zondag 15 november in de middag een afspraak staan.

Misschien heb je ook zin on mee te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Ja, lijkt me zeker leuk! Hebben jullie een groepsapp of iets dergelijks? Of laat maar weten in een

pb waar we gaan afspreken:)
Alle reacties Link kopieren
Zou graag een PB willen sturen maar denk dat je het vinkje in je instellingen nog uit gebt staan waardoor dat nu niet lukt.

Als je dat aanzet kan je mij ook een PB sturen! )

Hopelijk lukt het!
Alle reacties Link kopieren
hoi, ik zou ook graag nog aansluiten op 15 nov, als dat nog mogelijk is?

Ik woon ook in Utrecht en ik ben 27 jaar. Ik loop er ook tegen aan dat veel vriendinnen gesetteld zijn of ver weg wonen. Ik zou graag nieuwe mensen ontmoeten om leuke dingen mee te ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi it morgan en marie88, ik heb jullie al een pb gestuurd. Dus als jullie aan willen sluiten, let me know!:)))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven