Sociale contacten gezocht in Enschede

05-04-2017 18:06 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Omdat ik niet meer in Twente woon sluit ik deze topic!

Groetjes
anoniem_339153 wijzigde dit bericht op 27-05-2017 09:50
88.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Wat leuk dat je een topic begint voor het opbouwen van een nieuw sociaal netwerk.



Spannend dat je gaat verhuizen!

Ik heb ongeveer dezelfde interesses als die jij hebt Ik ben ook 27 jaar en woon in Almelo. Kom hier oorspronkelijk ook niet vandaan en ben ook opzoek naar nieuwe contacten



Keertje chatten?



Groetjes,

Thea
Hallo allemaal,



Hier precies hetzelfde verhaal.. Voor de liefde verhuisd naar Almelo en nog weinig sociale contacten hier opgebouwd. Graag zou ik ook nieuwe mensen leren kennen en leuke dingen willen ondernemen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon in Enschede en ik zou ook graag wat nieuwe mensen willen leren kennen.

Gezellig een kopje thee drinken, spontaan even gaan lunchen, filmpje kijken, even een terrasje pakken, etc.

En natuurlijk zijn er nog zo veel andere leuke dingen te doen. je mag me gerust een pb-tje sturen.



Groetjes!
Hee dames!



Mijn naam is Sabine, ik ben 28 jaar en woon in Almelo, maar wil verhuizen naar Enschede. Ben druk op zoek naar een eigen appartement.

Het lijkt me erg leuk om af te spreken in Enschede (of in Almelo). Ik houd van spontaan een terrasje pakken, koffie drinken, lunchen, samen stappen, shoppen, (kleine en grote) festivals, of gewoon thuis thee drinken en bijkletsen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Hier een die-hard enschedese die op zoek is naar gezelligheid. Ik ben 23 jaar oud en woon samen met mijn vriend.
Door de jaren heen zijn vriendschappen helaas verwaterd en ik merk dat wanneer je fulltime werkt en samen woont, het vinden van nieuwe sociale contacten niet zo makkelijk meer gaat dan in de tijd van studie en veel stappen. Mijn hobbies zijn koken, uiteten gaan, theeleuten, shoppen, en ga zo maar door.

Het lijkt me leuk om met nieuwe mensen in contact te komen. :-)




Mijn hobbies
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden!

Wat leuk om te lezen dat er zo veel van jullie zijn die hetzelfde zoeken! Ik ben 25, net terug in Hengelo na 4 jaar studeren in een andere stad, en mijn contacten hier in de buurt zijn ook verwaterd. Ik ben eigenlijk in voor alles, maar ik hou vooral van lekker koken, stappen, mountainbiken/fitness en met de hond wandelen.

Hopelijk lijkt het je wat. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoii,
Ik weet niet of het erg is woon niet in enschede zelf maar wel redelijk in de buurt. Ik ben 26 jaar en het lijkt me leuk met wat nieuwe mensen in contact te komen en af en toe wat leuks te doen.
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Helaas woon ik niet meer in Twente omdat mijn relatie over is... Ik zal dus niet meer reageren.
Jullie kunnen natuurlijk wel onderling met elkaar in contact komen!

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven