speelgroepje Rotterdam kinderen 0-3 jaar

12-01-2015 12:29 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mama's uit Rotterdam!



Wie heeft er ook weinig kleine kindjes in de omgeving waarmee je kleine kan samen spelen? En vindt het dus leuk om een in de zoveel tijd samen te komen?



Ik ben mama van twee jongens van 5 maanden en ruim 1.5 jaar oud. De oudste is erg ondernemend en speelt graag met andere kindjes. Dit gebeurt helaas niet vaak want veel vriendjes van zijn leeftijd kennen we niet. Hij kan pas over een half jaar naar de peuterspeelzaal en het lijkt me leuk voor hem als hij voor die tijd al lekker kan samen (leren) spelen.



Dus ben jij een gezellige mama en lijkt je dit leuk, reageer dan of stuur me een berichtje. Ben benieuwd of we dan binnenkort een leuk groepje bij elkaar hebben!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in Rotterdam, maar ik weet dat er in Amsterdam speelgroepen zijn in de speelotheken (spelinloop). Misschien eens naar vragen bij het CJG of buurthuis?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie en tip ik ben inderdaad al eens bij een ukkiegroep geweest maar de opkomst was heel laag en ook niet erg gezellig tussen de mama's onderling. Het lijkt me daarom leuk om een klein vast groepje te hebben, en dat het ook een beetje gezellig is voor mij
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je en waar in Rotterdam woon je?
Alle reacties Link kopieren
32, west. En jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in een speelgroepje, maar we wonen allemaal in Zevenkamp/Nesselande. Totaal aan de andere kant van de stad, dus.Terwijl het juist fijn is om contacten in de buurt te hebben om makkelijker af te kunnen spreken.

Groetjes en succes met het zoeken naar mama's in jouw buurt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik woon niet in Rotterdam maar Vlaardingen en ben ook op zoek naar een gezellige moeder om mee te kletsen en een toekomstig speelvriendje voor mijn zoontje van 2 maanden. Ik ben zelf 28 jaar. Maakt de afstand jou niet uit dan hoor ik het graag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven