Sportmaatje Alphen aan den Rijn

25-02-2017 14:36 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zoek iemand om mee te sporten bij Fit for Free in Alphen aan den Rijn. Ik heb een tijdje met mijn zoon daar gesport daar hij winterstop had van zijn sport. Nu merk ik dat ik het moeilijk vind om 2 keer per week mezelf er toe te zetten om te gaan. Vandaar deze vraag.



Ik ben 42 jaar dus zoek wel iemand in die leeftijd. Misschien kunnen we het zo gezelliger maken om te sporten.



Groetjes Susanne
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel geinteresseerd. Ik wil zelf na lange tijd weer het sporten gaan oppakken. Maar ik heb ook veel moeite om de motivatie ergens vandaan te halen. Ik ben 35.
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke leuk om een reactie te krijgen. Kun je wat meer over jezelf vertellen?

Ik ben 42,getrouwd en 2 pubers.



Groetjes Susanne
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus 35, single, geen huisdieren. Vindt naar het theater gaan leuk en bioscoop. Sporten is dus alweer een tijdje geleden, maar merk dat ik veel energie over heb die eruit moet!
Hoi Susanne, Jammer dat je wat verder weg woont, ik vind je oproepje leuk klinken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Romy,



Nou,lijkt me leuk om een keer kennis te maken. En daad bij het woord te gaan voegen. Je kunt een dagpas aanvragen zodat je gratis een keer kan kijken of het wat voor je is.



Als je mij dan een berichtje stuurt kan ik kijken of ik die dag/avond kan.



Ik hoor wel van je.



Groetjes Susanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi iittala,



Dank voor je berichtje. Helaas wat te ver weg. Jammer....



Groetjes Susanne
ja vind ik ook jammer! we kunnen wel een keer koffie gaan drinken?
Alle reacties Link kopieren
Romy,



Ik heb je een PB gestuurd.....



Groetjes Susanne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven