Sportmaatje gezocht - Den Haag

26-01-2015 23:18 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sportmaatje gezocht!



Ik woon in Den Haag en kan mezelf niet motiveren om alleen te sporten. Ik houd niet echt van sporten maar wil er deze zomer toch leuk bijlopen op het strand

Ik sta open voor verschillende soorten sport. (hardlopen, squashen, fitness

whatever, als het maar gezond is )

Ben dus wel een beginneling.

Wie in Den Haag wil er met mij sporten bijv in het zuiderpark :P
Alle reacties Link kopieren
Heyyyy lijkt me gezellig....en Zuiderpark is ook nog vlak bij mij mail me maar op lifeiswhatyoumakeofit@hotmail.nl.....groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eerder gereageerd op een soortgelijk verzoek, maar wij bleken toen te ver uit elkaar te wonen waardoor het niet is doorgegaan. Zuiderpark is echter dichtbij en ik zou zoooo graag weer willen sporten ( fitness / groepslessen ). En ondertussen iemand om mee te kletsen en elkaar te motiveren 😃
Alle reacties Link kopieren
Hoi wat een leuke berichtje ik heb zelf ingeschreven bij basic fit ik zou het leuk vinden om samen te sporten mocht er iemand willen sporten stuur me dan mailtje op latina_chick@hotmail.nl gr imen
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we elkaar misschien laten weten op welke avonden we kunnen fitnessen? Ik zou op dinsdagavond en donderdagavond kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Moonbird1980 ik heb je privé berichtje gestuurd groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hee ik ben net begonnen bij rhythmsports waar ze erg leuke groepslessen hebben! Lijkt me gezellig om met iemand te sporten! Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven