Sportmaatje gezocht in Leiden!

31-10-2014 18:13 11 berichten
Hoi allemaal,

Sinds een aantal maanden woon ik in Leiden, en ik heb het hier ook erg naar mijn zin. Het enige wat ik eigenlijk nog mis is een sportmaatje, vooral met de koude wintermaanden die eraan komen ;)

Zelf ben ik lid van het Universitair SportCentrum Leiden, maar ga ook graag buiten hardlopen. Daarnaast ben ik natuurlijk ook altijd in voor iets anders

Dus! lijkt het je leuk om een keer samen te gaan sporten (of een drankje te gaan drinken), schroom dan niet en reageer
Alle reacties Link kopieren
Hoi Susanne,



Ik woon in Leiden en vind het leuk om te sporten.

Hoe oud ben je?
Hoi!

Ikzelf ben 24, en jij?
Alle reacties Link kopieren
Ha Susanne,



Je topic is al van een half jaar geleden maar toevallig kwam ik er nu bij uit. Ik woon en werk sinds kort ook in Leiden. Graag zou ik met iemand gaan sporten of andere leuke dingen gaan doen.

Ik ben al zeker een jaar niet gaan hardlopen, maar denk er over om het weer op te pakken..

Heb je inmiddels een sportmaatje gevonden of ben je nog op zoek? Ik ben 25 jaar en vorig jaar afgestudeerd in Amsterdam.



Groetjes Marloes
Alle reacties Link kopieren
Ha Susanne en Marloes,



ik woon ook in Leiden, ben 22 jaar en ben ook lid van het USC. Ben al een hele tijd fanatiek met hardlopen en sporten, maar mis hierbij ook een sportief maatje om dit te kunnen delen. Zijn jullie nog op zoek? ;)



Groetjes Loes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ook ik ben regelmatig in het USC te vinden, maar helaas ook zonder sportmaatje. Ik ben 25 jaar, volg vooral een aantal groepslessen en probeer af en toe ook te gaan hardlopen. Het lijkt me leuk om dit samen met anderen te doen



Groetjes Renee
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik woon in Leiden, ben 21 en heb sinds kort ook een abonnement op het usc. Zou het ook heel leuk vinden om samen te sporten!

Hebben jullie inmiddels al samen gesport? ;) en zijn jullie nog op zoek?



Groetjes, Yvette
Alle reacties Link kopieren
quote:Yvette789 schreef op 27 april 2015 @ 12:37:

Hoi allemaal!



Ik woon in Leiden, ben 21 en heb sinds kort ook een abonnement op het usc. Zou het ook heel leuk vinden om samen te sporten!

Hebben jullie inmiddels al samen gesport? ;) en zijn jullie nog op zoek?



Groetjes, YvetteVoor zover ik weet, is er nog niet samen gesport haha. Misschien is het handig om een Facebookgroep/ whatsappgroep/ mailingslist of iets dergelijks te maken, zodat het iets concreter wordt?
Alle reacties Link kopieren
Een whatsappgroep lijkt me heel handig! Een idee als degenen die dat willen een privéberichtje met hun nummer naar mij sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een berichtje gestuurd yvette!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven