sportmaatje gezocht omg. zwijndrecht

28-07-2014 20:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik zou graag willen gaan sporten, maar wat? Ik heb al veel sporten gedaan maar ben er uiteindelijk steeds mee gestopt.Ik miste een sportmaatje voor de gezelligheid en elkaar te motiveren. Zumba vond ik erg leuk of iets met dans, maar tennis of badminton lijkt me ook leuk. Hoeft niet perse in Zwijndrecht maar het moet ook geen uur rijden zijn ;)

Ik heb iemand nodig om samen mee te gaan, een stok achter de deur om te gaan maar ook een stuk en niet op de bank te blijven hangen.



Heb jij zin om gezellig samen te sporten? Laat dan een berichtje achter.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mariska,



Goed van je dat je wilt gaan beginnen met sporten. Ik zit zelf sinds een aantal maanden bij Free Fitness in Zwijndecht. Echt een aanrader! Ik koos voor deze sportschool o.a. ook voor de Zumba. En de groepslessen. Dat vind je daar. En ze geven goed les. Misschien ook iets voor jou?



Groetjes,



Angelique
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mariska,



Goed van je dat je wilt gaan beginnen met sporten. Ik zit zelf sinds een aantal maanden bij Free Fitness in Zwijndecht. Echt een aanrader! Ik koos voor deze sportschool o.a. ook voor de Zumba. En de groepslessen. Dat vind je daar. En ze geven goed les. Misschien ook iets voor jou?



Groetjes,



Angelique
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mariska,



Ik weet niet of je inmiddels begonnen bent met sporten? Ik zoek ook een maatje voor de gezelligheid en om het wat langer vol te houden. Hardlopen heb ik gedaan, maar zodra ik last krijg van mijn knieën gaan mijn schoenen de kast weer in. Voor de rest heb ik nog geen andere sport geprobeerd. Zumba lijkt me leuk, maar pilates of BBBB ook. Ik woon in Zwijndrecht, misschien kunnen we samen eens wat proeflessen doen?



Ik hoor graag!



Groetjes, Silvia
Alle reacties Link kopieren
Hoi Silvia, leuk dat je reageert. Ik ben inmiddels een soort van begonnen bij fit for free. Doe daar zumba. De les zelf is leuk maar je hebt totaal geen contact met anderen en dat is jammer. Ben lid voor een jaar en ga nu ongeveer 1x in de 2 weken, nog niet echt consequent dus.

Lijkt me leuk om eens samen te gaan. Mail me anders even op rissie_in_love@hotmail.com

Groetjes Mariska

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven