Sportmaatje gezocht

05-09-2016 14:35 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forumleden,



Hoewel ik inmiddels al een jaartje ben ingeschreven bij de plaatselijke sportschool ben ik daar zelden te vinden. Ik heb zoals vele altijd standaard wel smoesjes klaar om niet te gaan en daarom ben ik opzoek naar een sportmaatje. Ik heb onlangs de boeken van kayla Itsines aangeschaft en ben ook in bezit van het Tammy Hembrow boek. Nu ben ik opzoek naar iemand die samen met mij ook eindelijk wilt gaan sporten en wellicht de schema's uit de boeken wilt gebruiken. Het lijkt me gewoon ontzettend leuk om gezamenlijk met iemand veel vitter te worden en informatie te delen.



Met vriendelijke groet,

Apeldoornse
Goed dat je wil blijven sporten. Is het niet handiger en leuker om een sport te kiezen die je erg leuk vindt? Een teamsport, hardlooptraining-in-groepje, etc.? Dan doe je a. iets wat je leuk vindt, waardoor je sowieso gemotiveerder bent en blijft, en dus gemakkelijker uit jezelf naar training gaat, en b. motiveert het groepsgebeuren je.

Veel plezier.
Hoi Apeldoornse!



Als je Kayla Itsines gaat doen, zijn er heel, maar dan ook echt HEEL veel vrouwen op Instagram en Facebook die dat doen en elkaar volgen voor motivatie. Tip: Als je op Facebook zoekt naar deze groep: https://www.facebook.com/groups/AliceBBG/ Dan kun je veel van die vrouwen (ook Nederlandse *hoi!* ) vinden. De groep is Engelstalig, maar voor mij heeft die groep wonderen gedaan voor mijn motivatie toen ik BBG nog erg fanatiek volgde. Zet hem op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven