Sportmaatje(s) Utrecht gezocht

20-05-2015 22:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Niet zo lang geleden ben ik naar Utrecht verhuisd. Ik ben helemaal geen fanatieke sporter, maar ik vind het wel fijn om samen met iemand af te kunnen spreken en samen te gaan sporten en misschien erna nog even gezellig te kletsen en wat te drinken. Dat motiveert me een stuk beter, dan elke keer in mezelf moeten overtuigen om toch maar wel te gaan.



Ik heb een abbonnement bij FitforFree en ga wel eens naar Bikram Yoga, maar sta zeker ook open voor andere dingen!



Misschien nog even goed om te weten: ik ben 27 jaar, woon sinds een jaar samen, pas afgestudeerd en ik hou van koken, terrasjes pakken en reizen.



Als je het leuk lijkt om een keer te meeten, laat het me via een berichtje of hieronder weten.



Groetjes,



Suus
Alle reacties Link kopieren
Hey Suus,



Lijkt me leuk! Ik train alleen wel al bij Gym4all. Je mag uiteraard wel mee. Mocht je het ook leuk vinden om gewoon een nieuwe meid te leren kennen en mss wel een leuke vriendschap op te bouwen, dan mag je me ook gerust een berichtje sturen.

Ik ben 24 en woon nu 2,5 jaar in Utrecht. Daarvoor heb ik 2,5 jaar in Tenerife gewoond. Ik ben single en heb mijn eigen huisje en een leuke baan als accountmanager. Daarnaast ben ik altijd in voor iets gezelligs. Ik ken veel mensen, maar voornamelijk buiten Utrecht. Hier loop ik vooral steeds tegen mensen aan die altijd druk zijn.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allebei!



Ik werk in Utrecht en zit ook bij Fit for Free. Maar een keer bootcamp in de stad is ook superleuk!



Ik hou verder erg van reizen, festivals en een hapje en drankje in de stad.



Jullie post spreekt me erg aan! Misschien leuk om eens een drankje in Utrecht te doen!
Alle reacties Link kopieren
Hey Suus,



Ik heb mij van de week ingeschreven bij FitforFree (centrum) en ik zoek ook een sportmaatje. Ik wil graag afvallen dus een sportmaatje is daarbij wel fijn. Heb ik in ieder geval geen excuus meer om niet te gaan. Daarnaast heb ik wel een aantal vriendinnen hier in Utrecht, maar die hebben al een eigen vriendenkring opgebouwd. Dus nieuwe mensen leren kennen vind ik altijd wel leuk

Ohja nog kort over mijzelf: Ik ben 27 jaar en ben in maart samen met mijn vriend naar Utrecht verhuisd. Ben ook onlangs afgestudeerd. Ik werk momenteel ook in Utrecht. Mijn hobbies zijn: Koken (ik ben indo dus dat is hobby nr 1;)), lezen en reizen..



Laat maar weten als je een keer wilt gaan sporten ;)
Hoi Suus,



Wat een goed idee. Had zelf net hetzelfde idee om via sport wat nieuwe mensen te leren kennen! Goed dat ik eerst even keek of er al oproepjes in Utrecht waren.



Ik ben Ellen en woon al weer een paar jaar in Utrecht. Nu deel ik een huis met enkele anderen, als het goed is ga ik binnenkort samenwonen met mijn vriend, ook in Utrecht. We zijn momenteel aan het zoeken naar een woning samen



Ik sport momenteel bij fit for free Oudenoord. Ik ben ook geen hele fanatieke sporter, maar vind het fijn om een paar uur in de week toch zoveel mogelijk te geven. Naast de sportschool loop ik af en toe een rondje hard (niet te lang, maar vind het fijn om af en toe buiten te sporten) en ik heb net een hele outfit en fiets gekocht om in de zomer hopelijk veel te gaan wielrennen.



Ik werk fulltime bij een communicatie- en PR-bureau, en omdat ik best veel tijd kwijt ben met reizen sport ik het liefst zo rond 8 uur. Daarnaast ben ik ook regelmatig bij mijn vriend. Ik heb dus niet echt een vaste dag om te sporten, maar het lijkt me evengoed leuk om een keer af te spreken om te gaan sporten!



Verder houd ik van films en series, heb ik steeds meer interesse in gezond en lekker koken. Verder kan ik best wel introvert zijn, maar in fijn gezelschap bloei ik juist helemaal op!



Groetjes,

Ellen
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Ik wil mij dus ook heel graag inschrijven bij een sportschool in Utrecht en samen sporten is veel gezelliger en ook motiverend. Het lijkt mij erg gezellig om een keer aftespreken? Ik ben zelf uit Hilversum en net 28 jaar, en herken mij eigenlijk helemaal in jullie reacties, zelf wil ik ook graag afvallen en wat strakker worden. Ik kijk er naar uit om jullie eens te ontmoeten

Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven