(Stap) Maatje Zwolle en omgeving gezocht :)

25-05-2015 14:02 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo leuke meiden,



Ik ben op zoek naar leuke stapmaatjes in Zwolle of omstreken om op zaterdagavond een geweldige avond met jullie ervan te maken. Houd je er ook zo van om heerlijk te dansen en uit jouw dak te gaan op de dansvloer schrijf dan direct een privéberichtje aan mij!



Ik vind het trouwens ook geweldig om heerlijk te shoppen in een andere stad, naar theatervoorstellingen of de bioscoop te gaan, heerlijk uiteten te gaan/ te lunchen. Ik houd ook ontzettend veel van reizen etc.

Spreekt jou dit allemaal aan dan hoor ik graag van je!



Ik ben 31 jaar, ik ben werkzaam in het onderwijs en doe super graag veel leuke en sociale dingen.



Ik zoek meiden tussen de 25 en 35 jaar oud uit de omgeving van Zwolle Ik hoop snel iets van jullie te horen



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Hier nog een vrouw die ook geniet van de leuke dingen in het leven!

Ik ben ook in voor vele gezellige leuke dingen.



Ik ben 33 jaar en woonachtig in dronten

Hoop wat van je te horen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey



Leuk dat je gereageerd hebt Wat doe je zoal in het dagelijks leven?

Welke dingen vind je leuk om te doen?



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hey Djolfin,



Leuk dat je reageert, ik wilde je een pb sturen, maar dat lukt niet helaas.

Ik werk doordeweeks en heb 2 wat oudere kids en vind het altijd leuk om eens

te gaan stappen, of festival op zn tijd, terrasje, bios, noem maar op...leuke dingen dus!



Misschien kunnen we prive op viva wat uitgebreider kijken wat we leuk vinden om te doen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee!



Wat een leuk oproepje! Ik ben voor! Hebben jullie al pb berichten gestuurd?
Alle reacties Link kopieren
Hi Djdolphin,



Wat een ontzettend leuk en spontaan berichtje! Ik woon zelf op 40 minuten rijden vanaf Zwolle, maar werk in Zwolle dus kom er sowieso al geregeld. De afstand is voor mij dus geen probleem Ik ben 31 jaar en merk helaas ook dat mijn vriendinnen wel een beetje klaar zijn met het uitgaansleven. Maar ik nog niet! Ik ben dol op dansen en de hele avond gek doen en ouwehoeren, dus je bericht sprak me direct enorm aan. Daarnaast vind ik ook heel veel andere dingen leuk hoor. Dagjes weg, shoppen, terrasje, bios, zwemmen, wellness, maar ook een avondje gezellig kletsen op de bank vind ik heel gezellig.



Ik zie dat je de optie om privé berichten te kunnen sturen niet aan hebt staan, dus zal ik mijn e-mailadres hier maar neer zetten: viva-2727@hotmail.com



Het lijkt me leuk om snel iets van je te horen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi meiden,



Ik ben 24 jaar en woonachtig in zwolle. Ik ben op zoek naar leuke mensen om gezellige dingen mee samen te doen. Ik hou ook zeker van uitgaan/dansen, maar ook van lekker eten maar ook lekker te kletsen.

Indien iemand interesse heeft, mag je me altijd een prive berichtje sturen.



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven