Stapmaatje gezocht omgeving Rotterdam/gorichem

05-05-2016 23:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Aangezien ik me net pas heb aangemeld weet ik nog zo goed hoe het allemaal werkt ik hoop dat jullie mij hier al mee kunnen helpen.

Na een relatie van twee jaar gehad te hebben is deze helaas over.

En nu heb ik weer de behoefte om te gaan stappen en leuke dingen te ondernemen zoals festivals, dagjes weg, en uitgaan

Nu heb ik een hoop leuke vriendinnen maar deze zijn bijna allemaal al gesetteld hebben kinderen of vinden uitgaan niet leuk.

Dus was mijn oproep of er iemand het leuk lijkt om met mij leuke dingen te ondernemen het liefst niet eenmalig maar vaker om zo een leuke band op te kunnen bouwen.



Mijn naam is nicole en ik ben 23 jaar oud als jullie nog meer over mij persoonlijk willen weten kan dat altijd.



Groetjes nicole
Alle reacties Link kopieren
Hay Nicole,



Woon je in het centrum van rotterdam of?

Ik woon zelf in het centrum in Rotterdam. Ik woon sinds 1 jaar in Rotterdam dus ken nog niet zo veel mensen.

Lijkt me leuk om met je in contact te komen!



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hey nicole,



Ik ben namelijk ook op zoek naar meiden die graag vaak dingen willen ondernemen. Ik wil je wel graag leren kennen en misschien hebben we een klik

Als je interesse hebt hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een privé bericht gestuurd



Hoop wat te horen
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Je hebt geen prive mail aangezet, dan kan ik je een prive berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Brooklyn: ik.je een.prive bericht Gestuurd ik hoor graag of je het ontvangen hebt





Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Haai! Mocht je intresse hebben, kan je mij mailen appelmoesje81@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik woon sinds kort weer in Rotterdam en helaas zijn veel van mijn vriendinnen verhuisd of ook gesetteld etc. Dus ik sluit me graag aan!

Is er al iets van een groepswhatsapp oid?!



Groetjes,





Maaike
Alle reacties Link kopieren
Heb niets ontvangen in prive box.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nicole,



Je kunt nu geen privé berichten ontvangen omdat je dat niet hebt ingesteld. Dit kun je bij instellingen wijzigen.



Je kunt je ook aanmelden op Facebook bij de groep viva Rotterdam, hier worden ook leuke activiteiten georganiseerd.



Groetjes eva
Alle reacties Link kopieren
Hee Nicole ,



Nog steeds op zoek naar een gezellig, ondernemend iemand?



Ik woon zelf in de buurt van Gorinchem en hoop binnen nu en 2 maanden in Rotterdam te wonen.

Ik ben 21 jaar en verpleegkundige bij de thuiszorg.

Houd erg veel van stappen en gewoon leuke dingen doen.



Ik zou het leuk vinden wat van je te horen



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven