Stapmaatje Groningen

22-01-2017 20:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik ben Steffie, 27 jaar en woon in het centrum van Groningen. Veel van mijn vriendinnen hebben de laatste tijd door diverse redenen (relatie, werk of te weinig energie) minder behoefte om op stap te gaan en ik betrap mezelf erop dat ik in het weekend vaker zit te Netflixen dan ik zou willen. Vandaar dat ik heb besloten om het maar eens via deze weg te proberen, wellicht dat er meer in hetzelfde schuitje zitten.



Mijn voorkeur qua muziek gaat uit naar techno / house, maar een drankje in de kroeg vind ik op zn tijd ook gezellig!



Wie herkent zich hierin? Stuur me dan even een berichtje
Alle reacties Link kopieren
Vriendinnen in Groningen



Brenda, ook 27, zoekt ook vriendinnen in Groningen. Gezellig he
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik ben ook zeker een fan van techno en house; leuk!! Lijkt mij gezellig om een keer feestje of festival met je mee te pakken!



Ik heb trouwens een paar maanden geleden een nieuw facebookgroep opgericht. '. Viva borrelgroep Groningen'. Tot nu toe zitten er ongeveer 20 meiden bij van tussen de 25 en 35, waarbij er regelmatig voorstellen worden geplaatst voor borrels, pubquizen, stappen etc. Meld je aan zou ik zeggen! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hey Steffie,



Ik komt zelf niet uit Groningen maar uit Leeuwarden maar je berichtje sprak je aan!. Ook ik trap mezelf de laatste tijd dat ik meer op de hoogte ben van wat zich op netflix afspeelt dan in het uitgaansleven. Ben zelf 24 jaar en nog helemaal niet aan toe om dat allemaal te weten! Mijn muziek smaak is iets anders maar volgens mij moet dat helemaal niks uit maken ( meestal vind ik alles wel leuk, behalve dat echte Nederlandse talige muziek)





@elisa_84 zijn het alleen maar meiden uit Groningen of ook omstreken ?
It was life and i decided to live it..
Alle reacties Link kopieren
@Spijker9: je bent welkom om je aan te melden hoor! De meesten meiden komen volgens mij uit Groningen, maar ook uit omstreken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zag dat de laatste reactie al een maand oud is maar ook ik wil mij graag aansluiten! (Heb mij net aangemeld bij de fb groep?) Na een relatiebreuk weer single dus veel tijd om deze zomer te borrelen, festivals te bezoeken en vooral genieten van leuke mensen om mij heen!



Ik wil graag mijn mensenkring uitbreiden dus heb je zin om iets te ondernemen dan hoor ik het graag.



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, kwam net dit berichtje tegen en lijkt me leuk om bij de groep aan te sluiten. Heb hier net een verzoekje voor gestuurd Zou graag nieuwe mensen leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
Altijd in voor een feestje :)
Alle reacties Link kopieren
Up!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven