Stappen in Utrecht (24+)

08-09-2007 14:09 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden



Ik ben op zoek naar meiden uit (de omgeving) Utrecht die ook in zijn voor een avond stappen. Lekker de hort op en lekker dansen in Utrecht :-O



Trefwoorden van mij: 24+, Spinnen, Race fietsen, Vrijgezel, Muziek, Dansen, Filemon, Winkel van Sinkel, Quignon, Fresh FM, Wijntje, Werkend, HBO+



Zin om mee te gaan?



Groetjes

;-)
Alle reacties Link kopieren
Goed joh, zomaar zo'n berichtje plaatsen!

Als we nu even een viva-club bij elkaar brengen...

Oh ja, even over mij: 26 jaar, sinds paar maandjes uit lange relatie, nu op kamers maar weer. Swell. Bijna klaar met mijn HBO-opleiding, alleen nog een scriptie te schrijven. Veel samenwonende vriendinnetjes, dus een zaterdagavond is snel alleen doorgebracht!

Jammer he.

Ben benieuwd of er meer mensen reageren!
Alle reacties Link kopieren
Hey, leuk dat je een berichtje achter laat. Herkenbaar dat iedereen aan het settelen is. Maar gelukkig zijn er nog meiden die nog lekker de hort op willen.



Kan je wat meer over jezelf vertellen? Hoe ziet jouw avond stappen er uit en wat doe je naast je afstuderen nog meer?



(brunette123@live.nl)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ey meiden! Wat een gezellige berichtjes :) Ben zelf elk weekend wel in de stad te vinden (en het liefst door de weeks ook nog wel een keer, hihi), Fileomn, Monza, Quignon, vind alles leuk :P Ik ben 24 jaar en werk 4dgn per week op kantoor. Sinds kort heb ik een eigen flat in Utrecht (eindelijk van die studentenkamer af :)), ben daar errug blij mee! Ik heb wel een aantal gesettelde vriendinnen en gelukkig ook nog vriendinnen die nog regelmatig gaan stappen, maar nieuwe mensen zijn altijd gezellig!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey Ladies!!



Wat leuk om tussen alle oproepjes van paardrijdende, schilderende, lezende, wandelende en schrijvende meiden ook een gezellig clubje te treffen dat er ook van houd om eens gewoon een avond goed op stap te gaan!!!

Zelf verhuis ik volgende week naar Utrecht, ivm een nieuwe baan in A'dam. Tot nu toe was ik van de 7 avonden er min 5 niet thuis; stappen, hapjes eten of zelf lekker koken, borrelen, filmpje, sporten.... allemaal dingen waarvoor ik de bank graag alleen achter laat thuis.

Hoewel ik in Utrecht wel al wat vrienden heb, mag dat aantal altijd groeien!! Zelf ben ik net 30, ga dus in A'dam werken als comm.adviseur en ben altijd in voor wat leuks! Dus als er binnenkort een avond gestapt gaat worden of iemand zin heeft om zo iets te ondernemen... I'm in!!



PS voor Brunette: waar spin jij?? Ik deed dat tot voor kort 2x p.w en wil dat in U'tr weer oppakken... nog tips voor goede sportscholen??
Alle reacties Link kopieren
Ey meiden! Heb nu even pauze en om die tijd te vullen hier een berichtje van mij! Heb nog maar een klein uur te gaan, ga daarna even lekker naar de zonnebank (neem me elk jaar weer voor om die bruine kleur bij te houden wat uiteindelijk altijd erbij inschiet, maar ook dit jaar probeer ik het weer :P) Vanavond komt een vriendin naar me toe om m'n nieuwe 'crib' te bewonderen. Afgelopen donderdag is er tapijt ingelegd, dus nu zijn de muren en vloer in ieder geval af, nu de meubels nog...Gisteravond was ik even naar de Ikea gegaan voor een banke en een kast ed., maar ze hebben daar zoveel leuke spullen dat ik niet kon kiezen, hihi. Nou ja, tot die tijd maar even op de grond zitten met m'n spullen in dozen ;)

Nu eerst nog even verder zwoegen op het werk!
Alle reacties Link kopieren
Hehe, mijn PC kan het allemaal niet aan. Kon maar steeds geen reactie plaatsen! Maar goed hier ben ik weer. Leuk dat er zoveel en snel wordt gereageerd.



Eens even kijken een goede sportschool. Ik spin zelf bij www.hrnstr33.nl Dat vind ik wel een leuke school met ook leuke mensen. Trouwen op mensen met een eigen flat ben ik er jaloers ;). Ik doe ook mijn best maar het is erg moeilijk. Ik ben een poosje uit Utrecht weggeweest en stond niet meer ingeschreven, erg balen!



Voor de rest is het nu goed druk op het werk en daarom is de drang om lekker de stad in te gaan de weekend groot. Dus hoe gaan we dat aanpakken? Een blind date met een vuurdoop op de dansvloer? Eerst nog wat meer mailen? Bellen wellicht? MSN?Of gewoon een donderdag avond borrel? Of volgende week samen spinnen voor de liefhebbers?



Wie is voor wat in? Roept u maar
Alle reacties Link kopieren
Van sporten ben ik niet zo heel erg (na lang met schuldgevoelens hierover te hebben rondgelopen heb ik me inmidd er maar bij neergelegd dat ik gewoon écht niet sportief ben, hihi. Ben wel van het fietsen, traplopen en veel dansen, maar naar de sportschool gaan is zeker niet mijn hobby :P)

Voor de rest maakt het mij niet veel uit, vind alles gezellig :) Zal wel ff mijn msn naar je mailen, dan kunnen we daar verder leuten!
Alle reacties Link kopieren
Net mn laatste dozen ingepakt... dus deze week even genoeg gesport ;) Maar een x spinnen lijkt me prima plan ( --> hebben ze proeflessen in de aanbieding bij jouw sportschool Brunette;??). En een borrel... ben ik ook altijd voor in! Heb nog niet ontdekt hoe ik jullie kan mailen (tja... blond he)?! Iemand... de gouden tip ??



Ga nu dromen van mn nieuwe huisje... Truste!!
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Ik wilde ook nog even reageren.. misschien al te laat, maar wat een leuk intitiatief ! Ik ben zelf 28, werk full-time in Utrecht en ben altijd in voor een avondje stappen :) Het sporten probeer ik ook weer een beetje op te pakken, ik probeer 2 a 3 keer per week te gaan hardlopen, om zo mijn conditie een beetje op te bouwen.



Lijkt me leuk om eens op stap te gaan !



Groetjes !
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer zielen hoe meer lol :)



Ja die sportschool heet proef lessen en nee je kunt elkaar niet mailen maar mijn mail adres staat ergens boven aan. Gister kwam ik er achter, na een dag hard werken toen in de bios zat dat gister in de HAVANA leuke DJ waren. Moest meteen aan jullie denken.



Dit weekend alleen overdag plannen de avonden zijn nog niet gevult. Zondag ga ik naar andere kamers kijken Groter dus dat is ook wel leuk, alleen dat verhuizen dat lijkt me niks. Maar ook hier zitten dames met ervaring :) (misschien moeten we naast ons stap clubje een verhuisclubje opzetten?? ;) )



Geniet van het weekend meiden en tot hier of tot mails



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Ik ben nog steeds helemaal voor een avondje dansen, borrelen, gezeligheid in de leukste stad van het land :)



Ik heb geen idee hoe ik moet mailen hier.. kan iemand het uitleggen.. misschien handig om iedereen een groeps mail te sturen ipv de date hier openbaar te maken?



Groetjes !!
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik wilde voorstellen om zondag 23 ste te gaan borrelen! Gewoon om even kennis te maken!



Of gaat de voorkeur uit om meteen te gaan dansen? Dan stel ik voor om de 29ste af te spreken, dan kunnen we meteen de dansvloer om.



Wie gaat er mee en wat zijn de voorkeuren?



Je kunt mij mailen Brunette123@live.nl of een berichtje plaatsen
Alle reacties Link kopieren
Ola!!



Goed plan, zondag even borrelen!! Heb vandaag mn eerste dagje in mn nieuwe baan erop zitten, erg leuk!! Weekend van de 29e ben ik niet in U'tr, ben dan bezig met verhuizing uit mn oude appartement.

Brunette: ik stuur je nog even een mailtje, dan heb je gelijk mijn adres om voor zondag of volgende keer concreet wat af te spreken!



Tot snel dan!!
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Wat leuk zo'n oproep. Ik ben zelf niet direct opzoek naar een stapmaatje, maar wel naar een sportmaatje in Utrecht.



Bovenstaande sportschool is vlakbij mijn werk dus ideaal. (Kende de hele school niet.)



Ik kan alleen nergens de prijzen vinden, weet iemand of hij duur is?



Ik val trouwens gedeeltelijk in het profiel.

- Bezig met een duale HBO opleiding (2de jaars)

- 25

- Hou van dansen en een wijntje

- Woon en werk in Utrecht

- Ben alleen niet vrijgezel....



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Wat een enthousiaste reacties allemaal, wat leuk :) Misschien een idee om anders ieders mailadres uit te wisselen via het mailadres van Brunette? Dan hebben we meteen die van elkaar en kunnen we evt. ook makkelijker afspreken? Voor as. zondag moet ik nog even kijken of ik dan kan, het lijkt me wel erg gezellig!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Meiden,

zodra ik meer op hotmail kan dan zal ik alle adressen samenvoegen die ik onder tussen heb gekregen.



Zondag gaan we lekker borrelen. tijd en plaats komt per mail.



Als er nog meer dames zijn die dit wel zien zitten, stel je even voor op het forum en laat je mail adres bij mij achter.



Tot zondag meiden
Alle reacties Link kopieren
Net weer vrijgezel en te weinig meiden om mee te gaan stappen.

Mijn sportschool zit een eindje verderop, de dansschool Touchee. Ook erg leuk. Verder loop ik twee keer in de week hard.

Ik ben 30 jaar en woon in Oog in Al. Ik werk in Bilthoven.

Verder hou ik van koken en stappen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Brunette,



Heb je maijn mailtje gekregen?? Kreeg vandaag, na een paar dagen, een foutmelding binnen. Heb t opnieuw geprobeerd. Laat even weten of ie binnen is!!



Groeten!
Alle reacties Link kopieren
Jippie!!! Ikke wil ook mee stappen!!!!

Ik woon sinds ruim een half jaar in De Meern en al mn vriendinnen hebben een vriendje en besteden daar te veel tijd aan, snif.

Ik ben dus ook hard op zoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te doen.

Ff over mezelf: kletskous, winkelen, stappen, logopediste (maar niet een standaard logo), beetje eigenwijs, vrijgezel.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, wat een gezelligheid gisteren :) Was echt een goed idee om op het strand te meeten, hebben we toch nog heerlijk van het (helaas waarsch laatste) zonnige weer kunnen genieten!

Chrisje, een aantal van ons hebben elkaar gisteren dus al wel gezien, maar als het je leuk lijkt kan je Brunette ff een mail sturen!



X
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Ik hoop dat ik niet te laat ben, want het lijkt me leuk om ook een keer mee te gaan dansen! Even over mij, 25 jr, werk ik A'dam, woon vlakbij Utrecht, ben prettig gestoord, levensgenieter, sportief (vooral in de buitenlucht), hou van dansen (vooral op lekkere foute hits haha..) en het lijkt me leuk en verfrissend om eens wat andere meiden te leren kennen!

Wanneer spreken jullie weer een keer af? En was het gezellig de 23e? Las wat reacties en volgens mij zat dat wel goed he?

Tot gauw?
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Ik ga deze week een mailtje sturen voor een nieuwe date!



Chrisje en Jobhopper, uiteraard kunnen jullie de volgende keer mee, stuur me even een mailtjes:



omgeving_utrecht@hotmail.com dan voeg ik jullie toe !



Tot snel weer!



Doei!

Sab
Alle reacties Link kopieren
Ff updaten hoor :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven