Tilburg..........

28-06-2016 10:38 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen



IK ben een meid van 28 jaar oud.



Ik woon niet zolang in Tilburg ik zou graag leuke mensen willen ontmoeten in deze stad

Ben heel open minded wat betreft culturen, ideeën en sta dus eigenlijk altijd wel open voor nieuwe dingen, leeftijd maakt me ook niet zoveel uit aangezien ik vroeger ook oudere vriendinnen van 34 jaar heb gehad.



Ik zoek iemand waarmee ik gezellig kan uitgaan of lekker kletsen op een terrasje en die eerlijk is en die er voor je is zo iemand ben ik namelijk ook.



Mijn hobby's zijn: reizen, shoppen, bioscoop bezoeken, fitnessen, activiteiten doen dansen, maar ook eens lekker chill een filmpje kijken of een terrasje pakken en een goed gesprek kunnen voeren.
Alle reacties Link kopieren
Ga eens skaten op vrijdagavond. www.feestskate.nl
Alle reacties Link kopieren
hoi Quruxley,



Ik ben ook 28, woon al wel lang in Tilburg maar sta altijd open voor leuke nieuwe contacten..

Uitgaan doe ik niet meer zo vaak maar ben wel in voor allerlei andere gezellige dingen zoals shoppen, terrasje en gewoon wat kletsen



Ik kan je hier geen prive bericht sturen maar als het je leuk lijkt kunnen we wel gegevens uitwisselen via mail: stephahead@gmail.com



groetjes Stephanie
Everyone has two sides: good and evil.. How you treat me will determine which side you see..
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 29 jaar en woon in vught niet zo ver van tilburg vandaan, lijkt me leuk om in contact te komen! Groet Cynthia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven