toffe meiden in breda gezocht!

05-10-2013 13:05 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben Pamela, 22 jaar en woon in Breda. Ik ben er pas gaan samenwonen met mijn vriend, ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding (kunstacademie) en ik ben (als bijbaan) instructeur in een klimhal. Ik ben meer het type meisje dat jongensvrienden heeft, en helaas komt het er altijd op neer dat jongens meer willen dan vrienden zijn. Dus vandaar post ik hier een berichtje voor gewoon toffe leuke meiden te bereiken in Breda die lekker savonds met mij cocktails,wijn en/of bier willen drinken en praten over vanalles en nogwat, gewoon lekker je hart luchten en lachen en weet ik het! Ik ben zelf best spontaan, heb helemaal geen problemen met contact leggen, ik ben impulsief en eerlijk, en tegelijkertijd ben ik ook best wel een hippie soms. Ik hou met heel mijn hart van winkelen en koken en dat was het wel zon beetje denk ik oja, ik heb ook een site waar mijn werk op staat (vormgever/illustrator) www.landerson.nl
ha haaa!
Hee Pamela!



Je klinkt erg leuk. Ik was zelf eens rond aan het kijken, reageer eigenlijk niet zo vaak op het forum hier, maar maak nu even een uitzondering.



Ik ben zelf bijna 21 jaar en woon sinds kort weer in Breda na een uitstapje van een jaar naar de hoofdstad. Ik woon op kamers samen met een vriendin en nog een meisje en doordat ik niet echt echt een klik heb met medestudenten en de meeste van mijn vrienden in andere steden wonen, lijkt het me leuk om eens wat meer mensen in Breda te leren kennen. Aangezien ik hier nog wel een aantal jaar wil blijven wonen.



Ik houd van wijn/bier/cocktails en koken, de stad ingaan en dat soort dingen. Lijkt me leuk om eens af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hi dames! Ik ben Liz 27jr en heb ook altijd meer vrienden als vriendinnen gehad. Ik hou van stadten, bijkletsen op de bank met een hapje en drankje, rommelmarkten afstruinen voor meubeltjes die ik dan weer opknap en nog veel meer mochten jullie het leuk vinden om te mailen.. mijn emailadres is kipje05@icloud.com groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
He meiden!

Ik ben Monique, 23 jaar en ook woonachtig in Breda.

Ik ben ook op zoek naar gezellige meiden die het leuk vinden om eens af te spreken. Ik vind het altijd wel leuk om wat te gaan drinken, een filmpje te pakken, winkelen, etc.

Als je het leuk vindt mag je me altijd mailen, mijn e-mail is monique1990@hotmail.com



Groetjes!!!
Alle reacties Link kopieren
Same here!



Ik woon nu al een tijdje in Breda maar het is lastig als je hier niet werkt of studeert (en nee sporten is helaas niet voor mij weggelegd )



Wie het leuk vindt, mijn e-mailadres is evelien_bosma@hotmail.com



Oh ja ik ben 25 jaar ;)
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, Ik ben ook een 23-jarige die in Breda woont.

Kom uit de randstad en kwam hier om te studeren maar heb nu een Brabo aan de haak geslagen en heb het wel naar mijn zin dus voorlopig blijf ik! Mijn studie vriendinnen zijn bijna allemaal uitgevlogen naar andere oorden dus heb ik Breda naast een enkele vriendin en de vrienden van mijn lief niet veel contacten!



Lijkt me leuk om wat leuke nieuwe mensen te ontmoeten!

iso_labella@live.nl is mijn e-mail!



groetjess Isabel
Alle reacties Link kopieren
Hey hey!



Ik zal alles over mezelf vertellen op mail haha. Maar ik woon dichtbij Breda en zoek ook graag gezelligheid. Ging inderdaad vaker met jongens om omdat die zo lekker nuchter zijn, maar nu merk ik toch wel dat een paar vrouwelijke vriendinnen hebben wel fijn is.



1990@student.juvenaat.nl



Gebruik even mijn oude schoolmail nu en stuur je daarna mijn dagelijkse mail als je me een berichtje stuurt!
Alle reacties Link kopieren
Ladies!



Ik ben zelf net 28, woon ook in Breda. Heb me ook altijd omringd met jongens. Maar dan word je ouder...en leer je juist alle leuke dingen van echt vriendinnen waarderen. Inmiddels al mn lieve vriendinnetje Liz leren kennen hier, maar er kunnen er nog altijd wat bij.



Ik hou van sporten, muziek (kan niet zonder), shoppen, uit eten gaan, ben gek van films en series, soms de kroeg in of naar festivals...gewoon lekker genieten.



Lilalanderson en de rest..mn mail is taartjespost@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hey Ladies!



Voor mij hetzelfde; ik verhuis volgende maand naar Breda en ben ook op zoek naar gezellig meiden. Mijn vrienden (erg gemengd) wonen allemaal verder weg, en nu ik ga wonen/werken in Breda zou ik het leuk vinden wat nieuwe mensen te leren kennen.



Ik hou van stadten, wijntjes drinken, naar de kroeg, sporten, reizen, festivals bezoeken, bandjes bezoeken (wel de alternatieve kant op).



Ik ben trouwens 24.



Lijkt me leuk om te mailen; vienna_de@yahoo.nl



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Ik ben 25 jaar en woon inmiddels alweer 2 jaar in Breda en het lijkt me er gezellig om in contact te komen.

Ik ben in Breda komen wonen voor mijn werk maar zou het leuk vinden om naast mijn buren en collega’s nieuwe mensen te leren kennen om gezellig een borrel mee te gaan drinken, een pubquiz, samen koken, naar de film, winkelen, op stap etc.



Ik hou van sporten (hardlopen/schaatsen), naar de kroeg, reizen, concerten/festivals bezoeken, koken en vooral nieuwe leuke gezellige dingen ondernemen.



Groetjes!
anoniem_193404 wijzigde dit bericht op 11-11-2014 16:36
Reden: Wijziging mail
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden

Ik woon toevallig ook in breda, al een aantal jaren. De dingen die jullie opnoemen klinken allemaal erg gezellig.

Zelf vind ik het ook leuk om bijvoorbeeld hard te lopen of samen te sporten.

Ik had het idee om misschien hier facebook links te plaatsen? Is gelijk persoonlijk, een goede manier van contact maken en je hebt al een beetje een beeld van elkaar!

Mee eens of niet ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi lifeofzoe,



Toevallig net iedereen een mail gestuurd om een borrel te gaan drinken op 30 januari, 20.00uur in Cafe Moeke op de ginnekenmarkt om elkaar beter te leren kennen.

Eens dat het leuk is om meteen persoonlijk contact te maken. Zal ik je toevoegen aan de mailing lijst? Je mag me ook wel facebooken...via mijn mail adres hilda XXX is het makkelijk om me te vinden



Het lijkt me ook leuk om samen te gaan hardlopen. Ben dit jaar begonnen en zit in de sponsorcommissie van de Bredase Singelloop. Ben gekomen tot een 8km tijdens de marathon van Amsterdam en wil eigenlijk de halve maration proberen tijdens de Bredase Singelloop...weet niet wat jouw niveau is maar lijkt me leuk om daar eens verder over te kletsen :-)



Groetjes, Hilda
anoniem_193404 wijzigde dit bericht op 11-11-2014 16:39
Reden: Wijziging naam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Ook ik ben voor mijn werk een jaar geleden in Breda komen wonen. De stad bevalt me heel goed, maar ik zou het wel leuk vinden om hier wat meer mensen te leren kennen.



Ik zal even kort wat over mezelf vertellen: ik ben 25 jaar en ik houd van sporten (hardlopen en in de zomer ook wat fietsen), reizen, koken, uiteten gaan/ een drankje doen en ik ga ook graag naar de bios.



Het lijkt me gezellig om ook aan te sluiten bij de borrel op 30 januari!



Groetjes,

Karen
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook erg leuk om deel te nemen aan de borrel!



Ik ben (bijna) 21 en woon 2km van Breda vandaan. Houdt van gezellig kletsen en lekker over meidendingen praten.



Mijn mailadres is vieva19@outlook.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in Etten-Leur en ik wil ook graag aansluiten.



groetjes Ineke
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Ik zag dat jullie al een eerste meeting hebben gepland voor 30 januari, maar daar kan ik helaas niet bij zijn (werken).

Maar het lijkt mij wel leuk om me aan te sluiten om wat meer meiden te leren kennen. Ik woon in Etten-Leur en ben 27 jaar.

Mijn mailadres: eel_1986@hotmail.nl.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Voor diegene die later hebben gereageerd en in contact willen komen met de andere meiden stuur even een mailtje!



Gr. Hilda
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig Hilda!!! :D
Alle reacties Link kopieren
Aaah ik lees nu pas dat een borrel geweest is. Als ik dat eerder geweten had, was ik aangesloten.



Ik ben 26 en ben bij mijn vriend ingetrokken hier in Breda. Wil heel graag een eigen sociaal leven opbouwen en wil dus graag andere leuke meiden ontmoeten.



Komen jullie binnenkort weer bij elkaar? Of kan ik ergens anders bij aanhaken?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees alle verhalen hierboven, en ik zit in hetzelfde schuitje.

Net verhuisd van de randstad naar Etten-Leur, 25 jaar en werkloos thuis:(

Hoe was de eerste borrel, wordt er binnenkort nog een tweede gehouden? Dan sluit ik me graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk heb ik helaas de eerste borrel ook gemist. Maar het lijkt me als nog heel leuk om wat meer mensen in Breda te leren kennen!



Misschien een idee om gewoon een 2e borrel bij Moeke te plannen voor iedereen die de eerste borrel gemist heeft of er gewoon nog een keer bij wil zijn!



Ik stel woensdag 26 februari voor; wie kan er dan?
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor een upje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Hilda gemaild, nog geen reactie. Maar 26 februari is voor mij prima!
Alle reacties Link kopieren
Heb hilda ook gemaild, ook geen reactie. 26ste kan ik niet :(. 25 of 27 wel
Leuk! Stuur maar een privéberichtje! Ik woon vlakbij Breda en veel van mijn vriendinnen zijn verhuisd naar het buitenland. Leuk om mijn kring uit te breiden. Ik ben 25 jaar en ben geen uitgaanstype. Ik vind het leuk om te shoppen, koken, terrassen, lunchen, kletsen en een bioscoopje te pakken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven