Uitgaansmensen/ vrienden ?! - Utrecht

07-01-2017 21:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Titel klinkt wel lekker wanhopig vind ik zo, maar goed. Sinds september woon ik in Utrecht, maar vind het erg moeilijk om contact te leggen met mensen in zo'n grote stad. Zelf kom ik uit een dorp uit Brabant en vind dit dus wel wat heftiger. Ik ben 19 jaar en ben een vrij open-minded persoon, ook vind ik het erg leuk om af en toe techno feestjes mee te pakken of uit te gaan. Omdat ik deze maanden nog niet echt een klik had met mensen (want: eenzaamheid, thuis zitten doordat je niemand kent etc. etc.) had ik een idee om het dan maar via internet te doen. DUS bij deze: denk je: ''Yo mij lijkt het wel leuk om een keer uit te gaan, wat te drinken, of iets anders'' laat dan een reactie achter



Oh fun fact: Afgelopen zomer ben ik alleen naar Nieuw-Zeeland gereisd, gewoon, om te reizen. Ben misschien nog erg jong, maar zeker niet kinderachtig o.i.d. en als je ouder bent en het je leuk lijkt, i'm your man (woman, maar oke)



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Ga bij een sportclub.

En ik zou de laatste zin even weghalen want die geeft nogal het tegenovergestelde effect van wat je wil bereiken.
Silence is golden. Duct tape is silver.
"Ben misschien nog erg jong, maar zeker niet kinderachtig o.i.d. en als je ouder bent en het je leuk lijkt, i'm your man (woman, maar oke) "



Wauw
Als je snel een boel mensen wil leren kennen die van een feestje houden: word vrijwilliger bij Ekko!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me wel leuk om met je in contact te komen. Als je nog steeds contact zoekt kun je mij een privebericht sturen want die kan ik jou niet sturen. Liefs,
:)
Alle reacties Link kopieren
Als je nog mensen zoekt... ik wil wel uitgaan! Ik sta er voor open. Bericht me maar als je nog wilt! Binnenkort leuke feesten.. dus genoeg keus!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een privebericht gestuurd maya!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Heey! Lijkt me gezellig. Ik kan je alleen geen PB sturen, maar jij mij misschien wel.
Alle reacties Link kopieren
Je mag me een pb sturen! Lijkt me leuk om in contact te komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven