vrienden gezocht in Rotterdam

18-01-2015 14:42 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mijn vriend en ik wonen samen in Rotterdam we zijn 23 en 33 jaar oud en bezig met de toekomst.

Echter missen we wel leuke contacten stellen die het gezellig vinden om is een keer uit te gaan,naar een festival te gaan,uit eten te gaan of andere gezellige dingen. (geen partnerruil ofzo !)

Vrienden van mijn vriend heb ik niet zo klik mee en mijn vriendinnen zijn allemaal woonachtig in Brabant,

Het lijkt ons dus leuk om ook gezellige vrienden te hebben in onze omgeving waar we is gezellig een bakkie kunnen doen of de mannen naar een voetbal wedstrijd kunnen kijken.

Als je kinderen heb is dat geen probleem wij zijn er namelijk ook al enige tijd mee bezig.

Als het je gezellig lijkt stuur dan een berichtje.
geniet van het leven
Alle reacties Link kopieren
hoi Esmeralda leuk je berichtje ik heb je een prive berichtje gestuurd met me e mail adres erbij
Alle reacties Link kopieren
Hi Esmeralda!



Ik woon sinds kort in Hoogvliet, ben hier naar toe verhuisd (ook!) vanuit Brabant. Ik ben 24 en mijn vriend is 27, hij is vaak weg doordeweeks naar het buitenland voor zijn werk maar mist sweekends wel leuke dingen met een ander stel samen doen, gewoon spontaan wat afspreken. Zijn vrienden zijn allemaal vrijgezel, mijn vrienden en familie wonen in Brabant. Daar kunnen we dus niet zomaar naartoe. Stuur me ff een pb als je wil appen of mailen? Lijkt me erg gezellig!
Alle reacties Link kopieren
hallo,



Ik ben Danielle ik ben 27 jaar oud mijn vriend Roy is 34 jaar oud. Mijn vriend vaart en is de ene week thuis en de andere week aan het varen. Ook wij zijn al enige tijd bezig om kindjes te krijgen. Wij wonen met onze hond en 3 katten in schiedam-zuid. jullie verhaal spreekt ons aan. Zijn vrienden en ik klikken ook niet zo heel erg.

je mag me altijd mailen Daniellekoda@gmail.com



groetjes Danielle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven