Vrienden/vriendinnen gezocht Limburg.

17-10-2016 18:57 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heejj. Ik ben Tiffany, 19 jaar oud en kom uit Limburg. Ik zou graag nieuwe mensen willen leren kennen omdat ik nogal weinig contacten heb helaas. Ik vind het leuk om een terrasje te pakken, bioscoop, voetbal kijken, films/series, dieren, shoppen en lezen. Hopelijk spreekt iemand dit aan en wie weet bloeit er een leuke vriendschap uit. :D
Alle reacties Link kopieren
Waar uit limburg kom je?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tiffany,



Ik zou je graag een pb willen sturen, maar ik zie dat je dat uit hebt staan. Als je dat even aan wilt zetten dan stuur ik je een berichtje.



Groeten 4GC
Heejheej, mijn naam is Denise en ik ben 22. Ik woon in MiddenLimburg. Iedereen die het leuk lijkt mag mij ook een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tiinkerrbell schreef op 17 oktober 2016 @ 19:30:

Heejheej, mijn naam is Denise en ik ben 22. Ik woon in MiddenLimburg. Iedereen die het leuk lijkt mag mij ook een berichtje sturen. Ik kom ook uit Midden-Limburg. Lijkt me leuk om met jou in contact te komen. Ik zie dat jij priveberichten ook uit hebt staan. Als je dat aanzet dan zal ik je iets sturen.
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor jullie reacties. Jullie kunnen me ook mailen op [...] , weet niet goed hoe de priveberichten werken, ik hoor graag van jullie
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-03-2020 10:23
Reden: Privacy
8.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ Denise je kan me ook mailen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven