vriendin gezocht in Ijsselstein

19-01-2016 15:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,



sinds kort woon ik in ijsselstein en ik zou graag wat meiden leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen.

hou je ook van winkelen, naar de bioscoop gaan, de dvd kijken op de bank in of het terras op?

ik ben 33, woon samen met mijn vriend en ben op zoek naar vrijwilligerswerk



groetjes Henny
Hoi, niet zozeer op zoek naar vriendinnen op het moment.

Maar wellicht als tip: ze zoeken altijd wel vrijwilligers bij het Ewoud gasthuis, mits hè dat wat lijkt uiteraard!
Alle reacties Link kopieren
hoi, oke dat is jammer.



ik zal daar eens gaan informeren,



gr Henny
Alle reacties Link kopieren
Hoi vlindertje zag jouw oproep en dacht trek de stoute schoenen aan... ik zat er zelf ook aan te denken om n oproepje te plaatsen. Ik ben net 😁 38 moeder van 2 kinderen en zelf ook woonachtig in ijsselstein... misschien leuk om via mail elkaar wat beter te leren kennen, kijken of t klikt... groetjes petra
Alle reacties Link kopieren
Hey

Ik kom niet uit IJsselstein zelf maar vlak in de buurt. Ik ben 41 jaar en single mams van 1 zoon.

Ik wil ook graag nieuwe mensen leren kennen en samen leuke dingen doen!

Ik ben gek op uit eten, bios en kletsen enz enz

Misschien tot gauw
Alle reacties Link kopieren
Ook omgeving ijsselstein, 30 jr, getrouwd, geen kids. Hoor wel of er interesse is in contact.
Alle reacties Link kopieren
Hai vlindertje en iedereen )),..



Hier ook 1 die graag nieuwe mensen wilt leren kennen. En wellicht haal je er een leuke vriendschap aan over.



Hou van festivals, winkelen, borrelen, bios, bankhangen ;).. Ben in voor vele leuke dingen!



Woon zelf in ijsselstein )) en vind het iig leuk om leuke dingen te ondernemen, en het leukste om het met iemand samen te delen.



* Mijn vriendin heeft een tijd vrijwilligers werk gedaan bij Ewoud, maar door haar gezondheid wat verslechterde trok ze het niet langer meer.

Ze had het wel altijd naar haar zin!!



Xxx
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal



Ik woon ook in Ijsselstein en vind het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen.



Ik ben 35 jaar, single en geen kids.



Ik vind het leuk om uiteten te gaan, filmpje pakken ect.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
al bijna een jaar geleden dat hier berichten zijn geplaatst, maar dacht stuur toch nog even een berichtje. Zou het ook leuk vinden wat mensen in Ijsselstein te leren kennen. Begin dit jaar samen met mijn vriend en zoontje verhuisd naar Ijsselstein en zwanger van mjn 2e kindje.
groetjes Ariane

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven