Vriendin gezocht Noordoost Groningen

03-03-2016 20:31 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een gezellige vriendin om leuke dingen mee te doen. Ik hou van sporten, shoppen, gezellig een hapje eten en drinken, bios pakken en naar de sauna gaan.

Ik ben 27 jaar en woon samen in Noordoost Groningen. Ik werk fulltime en oude vriendschappen zijn helaas wat verwatert, doordat we in andere levensfases zitten. Ik zoek een gezellige vriendin om 's avonds of in de weekenden af en toe gezellige dingen mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, probeerde je een pb te sturen maar lukt niet.. Ben 31, woon ook no Groningen en werk ook fulltime.. Sluit me helemaal aan bij de dingen die je opnoemde 😊
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sundance,

Leuk dat je reageert. Ik heb net een account aangemaakt, dus ik denk dat ik nog iets in de instellingen moet veranderen voor een pb. Ja, vervelend he dat je op den duur in andere levensfases komt en vriendschappen verwateren door relaties, kinderen of studies! Herken je dit ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja heel herkenbaar! Wel zonde maar je doet er soms weinig aan.. Ik kijk niet veel op het forum en begrijp ook niet helemaal hoe het allemaal werkt 😅 Mis ook vaak wel een keer berichten..
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, soms gaan die dingen zo en dat is ook de reden dat ik een berichtje op dit forum plaatste. Kan je iets meer over jezelf vertellen? Wat zijn je hobby's bijvoorbeeld en wat voor soort werk doe je?
Alle reacties Link kopieren
Je kan pb's ontvangen, als je dit aanzet bij je instellingen. Die vind je rechts bovenin, door op het poppetje te klikken. Kies voor 'mijn instellingen'. Scroll naar beneden totdat je 'mijn voorkeuren' ziet, en vink dan 'anderen mogen mij berichten sturen' aan.



Ik kom ook uit noordoost Grn, maar zit denk ik al in een andere levensfase (moeder).



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Giliath, ik heb het veranderd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!



Herken me in jullie berichten

Ben 28 en woon ook in noord oost Groningen

Lijkt me leuk jullie beter te leren kennen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marjanne,

Wat leuk dat je reageert! Kan je iets meer over jezelf vertellen? Heb je hobby's? Werk je of studeer je, enz? Mag ook in een pb natuurlijk!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Haai 😃



Heb je een Pb gedaan, maar vraag me af of dat goed gegaan is. Aangezien hij Een fout melding geeft na het verzenden
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marjanne, heb je wel een onderwerp gegeven aan het bericht? Anders krijg je idd een foutmelding.. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ooh thnx!

Daar is het mis gegaan 🙈



Probeer het nogmaals
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden! Ik heb alleen krullebol een pb kunnen sturen, bij Marjanne kan het (nog) niet.



Jullie kunnen mij ook een pb sturen! 22, ook Oost-Groningen, studente maar hopelijk snel samenwonend met fulltime werkende vriend :-)
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Ik zelf 36 jaar, wonende in NoordOost Groningen, werk fulltime en vriendschappen zijn idd verwaterd.. lijkt me super gezellig om dagje sauna,s te doen..Gezellig hapje te eten en/of gezellig te kletsen!

Lijkt me super om nieuwe contacten op toen. Jullie kunnen mij een pb sturen!
I,m gonna keep on running.. cause winners never quit.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kaatje, volgens mij kun je geen pb ontvangen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heb mijn instellingen aangepast, dus kan nu ook berichtjes ontvangen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marjanne, kan nog geen pb naar je sturen :(
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik woon in Oost-Groningen, ben 31 jaar en herken het dat vriendschappen verwateren. Het lijkt me erg leuk om eens wat leuks te doen!
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik herken me erg in bovenstaande en lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Zelf ben ik 33 en woon in Drenthe, maar wel dichtbij dus . Ik heb jullie een persoonlijk berichtje gestuurd (maar Kaatje kon ik geen pb sturen), met de vraag of het leuk is om ergens een drankje te doen. Face to face werkt toch altijd makkelijk. Ja misschien wat direct, maar lijkt mij in ieder geval gezellig.

Groeten Henriëtte
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Inmiddels instellingen aangepast en kan ik pb ontvangen
I,m gonna keep on running.. cause winners never quit.
Alle reacties Link kopieren
Hoi krullenbol001, ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik wou me graag ook nog melden hier . Ik ben bijna 27 uit Oost Groningen.

Veel vriendschappen zijn verwaterd, lijkt me gezellig nieuwe mensen te leren kennen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven