Vriendin gezocht omgeving Tilburg

25-02-2015 10:26 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onder het mom van "wie niet waagt.." gooi ik er hier maar eens een oproepje tegenaan.



Ik ben Yvonne, bijna 29 (overigens, ik ben van plan zeker de komende 5 jaar nog 29 te blijven, want die big 3-0 zie ik niet zo zitten..), en kom uit Tilburg. Ik ben hier ook geboren, maar op mijn 17e ontzettend hard hier vandaan gehold om boven de rivieren te gaan studeren. Na flink wat omzwervingen ben ik in 2011 hier weer terug komen wonen, en ik woon sinds een half jaar samen met mijn vriend.

Hoewel ik best lieve vrienden heb, wonen zij allemaal best ver weg en dan waai je toch ook niet zo ff aan op de koffie. Ik merk dat ik toch het contact wel mis met een vriendin of een stelletje in de buurt. Mijn vriend komt uit Den Bosch en heeft in Tilburg eigenlijk geen vrienden, maar die vindt dat verder niet zo erg geloof ik.



Ik heb een vaste fulltime baan op kantoor, en in mijn vrije tijd houd ik onder andere van wandelen met mijn puppy, kroelen met mijn 3 katten, gamen (Nintendo/Playstation), lezen, make up en nagellak, bordspellen, terrasje pikken, naar pretparken gaan, uit eten gaan of gewoon thuis lekker koken, musicals, films en Netflix series verslinden, en op zijn tijd een dansje wagen (ik ga graag naar 80's en 90's avonden bijvoorbeeld). Ik ben niet enorm sportief maar wil graag actiever worden, en nu ik uit mijn winterslaap kom vind ik dat een mooi moment ervoor.



Ik weet niet precies wat het is, maar hoe ouder ik word, hoe moeilijker het schijnbaar wordt om vrienden te maken, ook al heb ik een vlotte babbel en ben ik best spontaan.

Nu komt daar wellicht ook bij kijken dat ik gewoon niet met iedereen een klik heb om een vriendschap mee op te bouwen.. ik heb best een eigenwijs gevoel voor humor wat niet iedereen kan waarderen omdat het soms wat aan de grove kant is. Mijn hobbies zijn niet echt mainstream voor vrouwen denk ik, en daar komt ook nog eens bij kijken dat ik qua leeftijd een beetje tussen wal en schip val.. het lijkt alsof iedereen óf kinderen heeft en alleen met andere moeders om wil gaan (ik ben gek op kinderen hoor), óf enorme kroegtijgers zijn. Plus dat veel mensen natuurlijk al gewoon hun vaste vriendengroep hebben.. omdat ik op veel plekken gewoond heb, heb ik dat nooit echt kunnen opbouwen helaas.



Bij deze dus de oproep, mocht je je door dit hele verhaal heen geworsteld hebben en het leuk vinden om elkaar wat beter te leren kennen, laat wat achter of stuur me een berichtje
Defy Gravity
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in de buurt en heb verder weinig overeenkomsten met je maar heb je al dingen ondernomen om meer mensen te ontmoeten in jouw omgeving?

Een sport gaan leren, vrijwilligerswerk, een (korte) cursus? Dat doe je samen met mensen met dezelfde interesse.

Als ik bij Nieuwe Mensen Leren Kennen kijk, staan er ook verschillende activiteiten in Tilburg (en omgeving) op de site. Ga daar eens heen, of organiseer zelf een activiteit die je leuk vindt.



Vriendschappen moeten groeien, die kun je niet kant en klaar regelen. Maar je moet gewoon ergens beginnen, en zien of een contact voor herhaling vatbaar is.



Succes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 25 februari 2015 @ 10:34:

Ik woon niet in de buurt en heb verder weinig overeenkomsten met je maar heb je al dingen ondernomen om meer mensen te ontmoeten in jouw omgeving?

Een sport gaan leren, vrijwilligerswerk, een (korte) cursus? Dat doe je samen met mensen met dezelfde interesse.

Als ik bij Nieuwe Mensen Leren Kennen kijk, staan er ook verschillende activiteiten in Tilburg (en omgeving) op de site. Ga daar eens heen, of organiseer zelf een activiteit die je leuk vindt.



Vriendschappen moeten groeien, die kun je niet kant en klaar regelen. Maar je moet gewoon ergens beginnen, en zien of een contact voor herhaling vatbaar is.



Succes!

Ik heb een hele tijd vrijwilligerswerk gedaan in Tilburg, maar sinds ik daarmee gestopt ben (omdat het niet meer te combineren was met mijn werk) spreek ik die mensen niet zo heel veel meer helaas. Sporten wil ik sowieso gaan doen maar ik ben daar nogal onzeker over, dus dat is een drempel waar ik ff overheen moet denk ik



Dat vriendschappen niet kant-en-klaar aan komen waaien begrijp ik zeker. Ik heb tot voor kort een goede vriendin gehad waar ik veel mee ondernam, maar dat is door verschillende redenen spaak gelopen en ik merk toch dat ik dat best wel mis, zo’n maatje dichtbij waar je gewoon eens een filmpje mee kunt pakken, of samen een thee drinken.



Die site kende ik overigens niet, daar ga ik zeker eens kijken.. bedankt!
Defy Gravity
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in Tilburg, maar in Eindhoven en ben 25. Weet niet of dat een probleem is voor je? Verder herken ik me totaal in je verhaal, zit zelf in een situatie waarbij ik overal tussenin val, en ook merk dat ik met weinig vrouwen/meiden raakvlakken heb. Je stukje spreekt me in ieder geval aan, dus als je het leuk lijkt stuur me maar een pb.



En verdorie dat sporten, blijft een probleem he, haha. Ik heb meerdere keren een abbo betaald voor nop, of de intentie gehad...
Another Tale of Infinite Dreams
Leuke oproep, de koffie staat voor je klaar bij mij in Noord en als je wilt pb me maar dan vertel ik wat meer over mezelf en waarom ik denk dat we wel eens zouden kunnen 'klikken' (btw ik heb de big 3-0 net bereikt en vind het heerlijk!)
Alle reacties Link kopieren
Leuk oproep vonniej, je maakt mij ook wel nieuwsgierig. Ik ben al wel een heel stuk langer 29;) Ik ben moeder maar wil zeker niet alleen met andere moeders omgaan. Een kroegtijger ben ik niet en carnaval is niet aan mij besteed maar nu de zon weer gaat schijnen kijk ik uit naar een zonnig terras☺ Heb ook niet met iedereen een klik, en ik vind dat wel belangrijk. Ik wil niet teveel kwijt openbaar, misschien kun je een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een privé bericht gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik was bezig met het typen van een pb, toen ging er iets mis en nu weet ik niet zeker of ie is aangekomen,

Het zou fijn zijn als je dat kunt laten weten, anders stuur ik m even opnieuw.



Wil natuurlijk niet overkomen als een of andere stalker ;)
Hoi Vonniej,

Leuk oproepje heb je geplaatst!

Ik stuur je even een pb want lijkt me leuk je beter te leren kennen.
hoi ik woon ook in Tilburg, het is heel herkenbaar voor mij mijn vrienden wonen ook ver weg als je wilt kun je ook pb sturen
Alle reacties Link kopieren
Het topic is dik een jaar oud en behalve 2 berichten in dit topic heeft Vonnie nooit wat op dit forum geschreven.

Wees niet teleurgesteld als je niks meer hoort
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya woon je ook in Tilburg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven