Vriendin gezocht regio Amsterdam die goed Engels spreekt!

06-07-2015 18:04 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik heb een nicht van 24 jaar die sinds januari in Nederland woont als au pair. Zij kent nog maar weinig mensen hier en het lijkt haar leuk andere meiden te ontmoeten. Ze spreekt vloeiend Engels en is nog bezig Nederlands te leren. Ze woont op de Overtoom. De dingen die zij leuk vindt om te doen zijn naar de film gaan (ze heeft een Pathe pas), eten, fietsen, shoppen en boeken lezen. Ze is een hele leuke, vrolijke, spontane en enthousiaste meid. Mocht je interesse hebben haar te ontmoeten dan hoor ik het graag :-)!
Alle reacties Link kopieren
Ahh, wat leuk! Hoe lang blijft ze? Ik heb nog nooit mensen online in het echt ontmoet, dus ik weet niet of ik het 'durf' (stom he?). Maar ik woon een kwartiertje fietsen van haar vandaan en ik spreek ook vloeiend Engels. Ik ga er even over nadenken, maar het lijkt me wel interessant ;)
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Of nou ja, vloeiend is misschien wel oversdreven, maar ik spreek het wel goed en ook dagelijks.
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al heeeel oud (vrouw, 40+) Wel internationale vrienden- en familiekring hier, en ga ook regelmatig shoppen, stappen etc. Als ze het leuk vindt, wil ik haar best een beetje onder mijn hoede nemen en een netwerk bieden Stuur maar pb als ze interesse heeft
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties ladies! Ik geef het aan haar door :-)
Alle reacties Link kopieren
Waarom iemand die goed Engels spreekt? Beter juist iemand die nauwelijks Engels spreekt! Anders leert ze dat Nederlands natuurlijk nooit!
Alle reacties Link kopieren
Ja, klopt maar ze moet natuurlijk wel kunnen communiceren om het een beetje gezellig te maken.. Ze volgt overigens Nederlandse taalcursussen en ik oefen natuurlijk wel met haar en ze leert heel snel dus met Nederlands spreken komt het wel goed!
Alle reacties Link kopieren
Hello i can speak english.

In iedergeval verstaanbaar 22 jaar woon omgeving Amsterdam inbox als je het leuk vind😊
Alle reacties Link kopieren
Hoi.

I know that it is difficult to live in a totally new country and not really know people. Ik kom van een andere land en ben sinds 2013 komen wonen in Nederland. Het is goed om de nederlands taal cursus te doen ook zij moet oefening met mensen in het nederlands te praten want het is goed 👍 voor nederlands te leren!



Mensen willen vaak met mij in het engels praten maat ik zeg om in het nederlands te praten ;)



Maar ja soms is het leuk om jij eigen taal te praten.



Ik woon niet in Amsterdam helaas :(



succes
Alle reacties Link kopieren
Hi maccosmetics22, kan het kloppen dat ik jou geen privébericht kan sturen? Jij bent de enige waarbij niet zo'n gespreksballonnetje staat. Misschien staat dit uit in jouw privacy instellingen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven