Vriendinnen 30-40 Amsterdam Oost / Zeeburg

15-03-2015 17:59 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus Cosmo, 33 jaar en woon samen met vriend en 2 katten in Amsterdam Zeeburg. Ik heb een drukke baan bij een IT bedrijf maar merk toch dat ik naar mijn zin teveel thuis op de bank zit of alleen erop uit moet, want vriendinnen hebben langzamerhand weinig tijd door nieuwe relaties of kinderen, of grote afstand.

En wat is er nou leuker zeker nu de lente voor de deur staat, om samen een terrasje te pakken, in het Vondel te liggen, te shoppen, lunchen, naar Blijburg te gaan, een cafeetje tje bezoeken, enzovoorts?



Ik zoek in eerste instantie in de buurt maar meiden uit andere buurten zijn natuurlijk ook welkom! Zal ik maar gelijk een voorstel doen; wie gaat er mee een drankje doen zondag 22 maart om 15 uur bij het Badhuis?



Groetjes,



Cosmo
Kwam er niemand opdagen?
O sorry, ik bedoelde deze:
Alle reacties Link kopieren
Cosmo mocht de 22e niets worden wellicht een doordeweekse avond een optie ik zou bijvoorbeeld woensdag 25 kunnen vanaf 18 uur of later bij t Badhuis (of ergens anders). Ik woon aan de andere kant van de brug dus Badhuis is voor mij ideaal. Als we aanmeldingen hebben communiceren we daarna wel verder per email, lijkt me handiger.
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand uit Oost...Oosterparkbuurt...single, nog een paar maanden 39 en dan the big 40, zonder kids maar dan wel weer 3 katten



Drankje doen met wat (oost) dames lijkt me een goed plan maar volgens mij loopt het niet echt storm nog .....
Alle reacties Link kopieren
*dubbel* (fijn hoor..mobiel forummen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een Oostennaar! Dapperbuurt, 34, lat-relatie, geen katten ( meer)

Ik ben ook voor drankje doen, keer in de avond?
Alle reacties Link kopieren
He Sammy, leuk nog een Oostenaar



We blijven met z n tweeen over denk ik
Alle reacties Link kopieren
Nee 3 hoor deze Oostennaar komt ook graag. Laat ik maar met wat concreets komen woensdag 25 maart 19 uur bij Hannekes Boom (achter CS). Dan komen er nl. ook al 2 andere meiden die op een ander topic hadden gereageerd en ik had bewust een centrale plek bedacht. Kunnen we daarna altijd nog een keer in het mooie/gezellige oost afspreken.



Mochten jullie zin en tijd hebben mail mij dan aub even dan loopt de communicatie efficiënter als via het forum. lekkervaakweg@outlook.com
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Sorry dames, voor de late reactie, ik heb een week achter de rug dat wil je niet weten. Zullen we allemaal maar gewoon aansluiten bij de date opde 25e bij Hanneke's boom?
Alle reacties Link kopieren
Lades uit Oost gezellig als jullie ook komen woensdag bij Hannekes Boom. We zouden ook met een paar vanuit Oost naar Hannekes Boom kunnen fietsen? Om 19 uur zijn we sowieso met 4 meiden en ik wacht nog een paar reacties.



Mail even naar lekkervaakweg@outlook.com als je ook komt en of je mee fietst?
Pluk de dag, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er niet bij woensdag, ga het niet redden. Heel veel plezier en hopelijk tot een volgende keer!
Alle reacties Link kopieren
Hoi gisteren een hele geslaagde avond in Hannekes Boom en Vapiano's met 4 meiden (meeste tussen 33 en 37 jaar). Dus we gaan zeker weer afspreken. Mocht je aan willen sluiten en op de hoogte willen blijven van nieuwe data stuur dan een email naar lekkervaakweg@outlook.com zodat je ook een mailtje krijgt.



Let op, als je je aanmeld geef je ook gelijk toestemming om je mailadres te delen met de groep.
Pluk de dag, geniet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven