Vriendinnen Amsterdam (20-25jaar)

14-01-2015 19:53 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies!



September 2014 ben ik vanuit het oosten van het land verhuisd naar Amsterdam. Ik heb een leuke groep vrienden, maar dit zijn dus ook allemaal de vrienden en vriendinnen van mijn vriend. Nu ben ik op zoek naar een paar gezellige vriendinnen "voor mezelf" om regelmatig wat mee af te spreken.

Ik zal kort iets over mezelf vertellen; ik ben 20 jaar, woon in een appartementje in West, en zit in het derde jaar van mijn studie waarmee ik het filmvak in wil. Dit is ook meteen mijn nummer één passie. Ik kijk graag films in alle genres en schrijf ook veel reviews.

Op het moment ben ik veel bezig met gezond leven (op een leuke manier), dus lekker hardlopen om de Sloterplas of wat meer de tijd nemen om iets gezonds op tafel te zetten. Ik hou van creatief bezig zijn, saxofoon spelen en amateuristisch filosoferen (alleen of met anderen).



Het lijkt me leuk om met twee of drie meiden regelmatig af te spreken; lekker terrassen, winkelen, kook-/borrel-/spelletjes-/filmavond, etc.



Lijkt het jou ook gezellig? Stuur een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik wilde je een privéberichtje sturen, maar dat lukt op de een of andere manier niet, dus dan maar even zo!

Je berichtje spreekt me aan! Ik ben 23 jaar, student, woon sinds een aantal jaar in Amsterdam en zou hier ook graag wat meer mensen leren kennen. Ik vind het leuk om ergens een drankje te doen, hou van koken en lekker eten, ga graag naar feestjes en festivals, naar de bios... Ik ga ook regelmatig hardlopen. Toevallig speel ik ook saxofoon haha, maar daar doe ik tegenwoordig niet meer zoveel mee helaas.

Als je het leuk lijkt om in contact te komen stuur dan mij even een privéberichtje

Groetjes,

Anne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven