vriendinnen Amsterdam

17-05-2016 21:46 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ladies,



Mijn naam is Irene, ik ben 25 jaar en woon in het centrum van Amsterdam. Ik ben bijna klaar met mijn master European Law in Utrecht, en hoop daarna een leuke baan te vinden.

Mijn hele studietijd heb ik in Amsterdam doorgebracht, wat een super leuke tijd was met veel sociale contacten. Helaas merk ik dat oude vriendinnen groepjes uit elkaar zijn gevallen, doordat we ons verschillend ontwikkeld hebben of door andere redenen zoals verhuizingen.

Graag zou ik mijn vriendenkring aanvullen met leuke meiden, waarmee ik samen naar festivals kan, uit eten/lunchen, winkelen, naar het park, de bios, een museum of gewoon gezellig thuis afspreken.

Ik hou zelf erg van koken, cultuur, mode, borrelen en reizen.



Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hey Irene,



Je berichtje spreekt me aan. Het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen en leuke dingen te doen!

Ik woon zelf in Hoorn, maar ben vaak in Amsterdam en werk er ook vlakbij.

Lijkt me leuk iets van je te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Bedankt voor je berichtje, leuk dat je hebt gereageerd

wat is je facebook? misschien kan ik je dan toevoegen zodat we verder kunnen kletsen?



groetjes Irene
Alle reacties Link kopieren
Hi Irene,



Goed idee om via facebook verder te kletsen!

Kan je bij instellingen hier misschien even de optie om priveberichten te ontvangen aanzetten? Dan stuur ik m'n facebook daar even.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het aangepast!



Gr Irene
Alle reacties Link kopieren
Thanks, heb je n berichtje gestuurd :-)!
Alle reacties Link kopieren
Heb je een prive berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Irene,

Ook ik vind jouw berichtje leuk klinken.



Op 1 sept verhuis ik voor een leuke baan in het AMC vanuit België naar Amsterdam. Ik laat niet alleen mijn vriend (die studeert nog een jaar in Gent), maar ook fantastische vrienden achter thuis en hoop dus op een aantal nieuwe fijne contacten naast het werk. Ik woonde eerder al in Groningen & Maastricht, dus weet ondertss hoe geweldig NL is en NLndrs zijn. Ik ben 25 en hou net als jij van koken, eenvoudig uit eten gaan, kletsen in een park, borrelen en een niet-al-te-ingewikkeld toneelstuk of knappe film.



Mocht je eens graag, bvb ook samen met @denkertje26, iets met me gaan drinken, hoor ik het erg graag!!



Groetjes,

Fien
Alle reacties Link kopieren
Hoooi Irene,



Zoek je nog leuke vriendinnen??

Lijk me gezellig om leuke dingen te gaan doen. Werk fulltime in Amsterdam. Ohja ik ben 31 jaar oud. Ik weet niet of je dat erg vindt?

Groetjesss!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven