vriendinnen Apeldoorn

19-03-2011 15:17 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



ik ben nieuw in Apeldoorn, verhuisd vanuit Den Helder. Duidelijk mag zijn: een totaal nieuw netwerk opbouwen.

Ik zoek iemand die net als ik rond de 23 jaar is (paar jaar verschil maakt niet uit:)) en het gezellig vindt om af en toe te winkelen, filmpje te kijken, te lunchen, of gewoon gezellig een bakkie doen 's avonds voor de tv. Een beetje de standaard meidendingen zeg maar.



Groetjes, Annelies
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annelies!



Ik ben Rosan 24 jaar en woon al vanaf mijn geboorte in Apeldoorn. Afgelopen zomer is de relatie met mijn vriend uit gegaan en hierdoor ben ik veel gezamelijke vrienden kwijt geraakt. Mede hierdoor lijkt het mij ook leuk om naast de vriendschappen die ik heb nieuwe mensen te leren kennen.



Mijn hobby's zijn hardlopen, skaten, shoppen, naar de bioscoop gaan, uit eten, theeleuten, festivals bezoeken etc.



Groetjes Rosan
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rosan!

Wat leuk, al zo snel een reactie! Idee om eerst via de chat/mail wat kennis te maken? en hyves e.d. uit te wisselen.

Mijn mail is anneliesdegroot@live.nl. Hyves is vlindin.hyves.nl. Ik merk het wel!

Groetjes Annelies
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben net als jullie ook op zoek naar nieuwe contacten,

Ik ben 20 jaar en kom uit de gemeente voorst.

Is jullie groep inmiddels al gevormd?



Groetjes Cin
Alle reacties Link kopieren
hey!!! Ik had tijdje terug ook een oproepje geplaatst maar helaas geen reacties

Ik ben bijna 25 en woon in Vaassen (10 min. bij Apeldoorn vandaan) Veel vriendinnen zijn her en der gaan wonen en mis die contacten van dichtbij toch wel heel erg!!
Alle reacties Link kopieren
quote:smyriam schreef op 22 april 2011 @ 16:38:

hey!!! Ik had tijdje terug ook een oproepje geplaatst maar helaas geen reacties

Ik ben bijna 25 en woon in Vaassen (10 min. bij Apeldoorn vandaan) Veel vriendinnen zijn her en der gaan wonen en mis die contacten van dichtbij toch wel heel erg!!



Nou ja zeg dat is ook niet aardig dat je helemaal geen reacties krijgt op je oproepje Bij deze dan, ik 30 ben zelf sinds kort gaan samenwonen in Apeldoorn (idd vlakbij Apeldoorn) maar die vriendenkring van mij mag wel wat aangevuld worden. Gewoon gezellig kletsen bij een koppie thee, shoppen, biosje pakken, naar een festival of samen sporten. Lijkt me erg leuk. Misschien kunnen we wat heen en weer mailen. Dit is mijn mailadres: ilsedegraaf@gmail.com



Hoop snel wat van je te horen
Alle reacties Link kopieren
Heej,



Wat grappig! Ik woon ook sinds kort samen in Apeldoorn. Wij komen hier allebei niet vandaan, dus wat leuke mensen leren kennen is natuurlijk nooit verkeerd ..



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg wat stom!!! Ik had dacht ik.... Aangevinkt dat ik notificaties wilde ontvangen.... Maar kreeg steeds niks :(

Zie nu net jullie berichtjes pas!!! Ik ga meteen mailen
Alle reacties Link kopieren
Hee lijkt mij ook leuk!

Ik kom bijna dagelijks in apeldorn, woon bij deventer maar familie enz in Apeldoorn.

Ben 23, getrouwd en heb een dochtertje maar lijkt me leuk om paar meiden te leren kennen om af toe leuke meiden dingen mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
email is: matthieu-tessa@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hej meiden!



Hoe gaat het met jullie, is er nog wat uit het mailcontact voortgekomen, of is er nog ruimte voor iemand die ook graag mensen uit Apeldoorn wil leren kennen??



Ik ben 30 en ook pas in Apeldoorn komen wonen, samen met mijn vriend, maar aangezien we hier beiden niet vandaan komen, wil ik graag mensen leren kennen. Eventueel samen sporten ofzo?



Ik hoor het wel!
Alle reacties Link kopieren
Ladies,



Ik woon al mijn hele leven in Apeldoorn maar ben nog op zoek naar vrienden! Inderdaad om samen mee te sporten, terrasje pakken nu het heerlijke weer er weer aan komt! Ik ben zelf 31 jaar oud.



Mijn relatie is net uit gegaan dus kan wel wat gezelligheid gebruiken. Ik hoor graag van jullie. Mijn mailadres is glaswater2011@hotmail.com



Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hey, is het misschien een leuk idee om een hyves op te zetten? Dan kun je daar lid worden, en direct zien wie er allemaal nog vrienden/vriendinnen zoeken in de omgeving van Apeldoorn???
Alle reacties Link kopieren
http://contacteninapeldoo ... ?pageid=7KCI3E5RI0KCO8S40



daar is de hyves!!! Word allemaal lid!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Annelies (en de andere meiden),



Wat heb je veel leuke reacties gehad op je berichtje? Hebben jullie al leuke dingen gedaan?



Ik ben erg laat met mijn reactie, weet niet of jullie nog actief zijn op deze site en mijn berichtje zullen lezen...laat ik het maar hopen!!

Ik ben zelf 24 en woon in het centrum van Apeldoorn. Ben opzoek naar een gezellige vriendin, of meer:) Heb een tijdje samengewoond buiten de plaats. Toen de relatie stukliep en ik terug ben gekomen in Apeldoorn, was ik eigenlijk iedereen kwijt helaas. Nieuwe vriendinnetjes krijgen is toch niet erg gemakkelijk. Vandaar dat ik het via deze weg probeer!!!



Ik vind een hele hoop dingen leuk!! De standaard meidendingen, zoals je al schrijft Annelies, maar ik vind het ook erg leuk om op zijn tijd lekker te gaan stappen of naar een feestje te gaan, zoals Dirty Dutch! Ik hoop echt dat er nog iemand van jullie zal reageren!!



Groetjes



quote:annelies87 schreef op 19 maart 2011 @ 15:17:

Dag meiden,



ik ben nieuw in Apeldoorn, verhuisd vanuit Den Helder. Duidelijk mag zijn: een totaal nieuw netwerk opbouwen.

Ik zoek iemand die net als ik rond de 23 jaar is (paar jaar verschil maakt niet uit:)) en het gezellig vindt om af en toe te winkelen, filmpje te kijken, te lunchen, of gewoon gezellig een bakkie doen 's avonds voor de tv. Een beetje de standaard meidendingen zeg maar.



Groetjes, Annelies
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Mijn reactie komt behoorlijk laat, zie dat de berichtjes van 2011 zijn maar wie weet leest nog iemand van jullie dit!



Zijn er nog contacten uitgekomen of zoeken jullie nog contact om gezellige dingen te doen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Meid van 28. Door ziekte zit ik thuis en ik kan wel wat vriendinnen gebruiken.



Ik zie hier hoop reacties

Is er nog plek??
samen is t leven leuker
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is Romy en ik ben sinds een paar maanden verhuist naar mijn vriend in Apeldoorn. Ik zou t ook leuk vinden nieuwe mensen te ontmoeten. Jullie mogen me mailenromy_x3@hotmail.nl
zingen
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in de buurt van Apeldoorn, en zou het leuk vinden om nieuwe mensen in Apeldoorn en omgeving te leren kennen. Mijn mailadres wendy-b1@outlook.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven