vriendinnen Apeldoorn

19-03-2011 15:17 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



ik ben nieuw in Apeldoorn, verhuisd vanuit Den Helder. Duidelijk mag zijn: een totaal nieuw netwerk opbouwen.

Ik zoek iemand die net als ik rond de 23 jaar is (paar jaar verschil maakt niet uit:)) en het gezellig vindt om af en toe te winkelen, filmpje te kijken, te lunchen, of gewoon gezellig een bakkie doen 's avonds voor de tv. Een beetje de standaard meidendingen zeg maar.



Groetjes, Annelies
Alle reacties Link kopieren
Hoi Annelies!



Ik ben Rosan 24 jaar en woon al vanaf mijn geboorte in Apeldoorn. Afgelopen zomer is de relatie met mijn vriend uit gegaan en hierdoor ben ik veel gezamelijke vrienden kwijt geraakt. Mede hierdoor lijkt het mij ook leuk om naast de vriendschappen die ik heb nieuwe mensen te leren kennen.



Mijn hobby's zijn hardlopen, skaten, shoppen, naar de bioscoop gaan, uit eten, theeleuten, festivals bezoeken etc.



Groetjes Rosan
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rosan!

Wat leuk, al zo snel een reactie! Idee om eerst via de chat/mail wat kennis te maken? en hyves e.d. uit te wisselen.

Mijn mail is anneliesdegroot@live.nl. Hyves is vlindin.hyves.nl. Ik merk het wel!

Groetjes Annelies
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben net als jullie ook op zoek naar nieuwe contacten,

Ik ben 20 jaar en kom uit de gemeente voorst.

Is jullie groep inmiddels al gevormd?



Groetjes Cin
Alle reacties Link kopieren
hey!!! Ik had tijdje terug ook een oproepje geplaatst maar helaas geen reacties

Ik ben bijna 25 en woon in Vaassen (10 min. bij Apeldoorn vandaan) Veel vriendinnen zijn her en der gaan wonen en mis die contacten van dichtbij toch wel heel erg!!
Alle reacties Link kopieren
quote:smyriam schreef op 22 april 2011 @ 16:38:

hey!!! Ik had tijdje terug ook een oproepje geplaatst maar helaas geen reacties