Vriendinnen Arnhem

18-02-2012 15:40 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik ben een meid van 26 oorspronkelijk uit het noorden van het land.

Ik woon al een tijd in Arnhem maar ondertussen gaan de meeste mensen in mijn omgeving samenwonen, krijgen een kindje en dat soort dingen..

Kortom ze zitten in hun eigen wereldje en ik zit ondertussen alleen op de bank.

Familie en vrienden wonen in het noorden of zuiden van het land en ik heb geen zin om iedere keer kilometers te gaan rijden in het weekend.

In mijn vrije tijd ga ik graag fitnessen, stappen, shoppen etc.



Herken jij dit verhaal en heb je zin om eens gezellig kennis te maken laat het dan weten!
Alle reacties Link kopieren
Heej Chantal85,



Het lijkt me leuk om eens kennis met je te maken! Woon je in Noord of Zuid?



Even wat over mezelf, ik ben 21 jaar, woon ook in Arnhem en studeer. Mijn hobby's zijn heel breed. Met name stappen, shoppen, dansen, lezen, afspreken met vriendinnen, koken en nog wel meer! Verder ben ik een sociaal type maar ik hoef niet zo nodig altijd en met iedereen te bellen/smsen of afspreken. Ik vind het prima om enkele keren per week te smsen en af en toe wat af te spreken. Van verplichtingen hou ik eigenlijk niet zo. Het ligt er net aan hoeveel tijd ik heb om af te spreken en ik hoop dat dit bij jou ook zo is/dat je dit begrijpt.



Zou jij wat meer over jezelf willen vertellen? Je mag me ook mailen op: nicole_snickers@hotmail.com. Wil je wel even laten weten als je dit gelezen hebt? Dan kan ik mijn mailadres verwijderen in verband met herkenbaarheid!
Alle reacties Link kopieren
Hey Chantal85,



Het lijkt me leuk eens met je af te spreken!



Ik ben Lieneke, 22 jaar (bijna 23) en werk in Nijmegen als redacteur en woon in Arnhem in een huurappartement in het centrum. Ik heb een vriend maar woon niet samen. In mijn vrije tijd ga ik graag winkelen, stappen, lezen, biosje pakken, terrasje pakken en naar sonsbeek (natuurlijk met mooi weer). Ben dus wel wat jonger, weet niet of je dat vervelend vindt? Ik hoor graag of jou het ook leuk lijkt om eens af te spreken.



Liefs, Lieneke
Alle reacties Link kopieren
Hey Chantal,



Ik heb hetzelfde 'probleem' als jij! Al mn vriendinnen zijn gesetteld en zijn liever thuis dan dat ze nog iets willen ondernemen...

Ik ben 31 jaar, single en woon in Wageningen en wil graag weer vaker gaan stappen! En hou ook van fitnessen en shoppen



Laat maat weten of je het leuk vind om een keer af te spreken!



Groetjes Judith
Alle reacties Link kopieren
Hoi Chantal85!



Ik las je berichtje en dacht laat ik eens reageren.



Ik ben 23 jaar oud, woon samen met met vriend en werk als maatschappelijk werker bij een zorginstelling. Ik ben een jaar geleden in Arnhem komen wonen en heb ondertussen aardig wat nieuwe mensen leren kennen. Toch ben ik nog steeds op zoek naar nieuwe contacten, omdat mijn vrienden uit de tijd voordat ik naar Arnhem kwam ver van Arnhem wonen en ik die dus weinig zie. Mijn hobby's zijn schilderen, tekenen, lezen, terrasjes/cafeetjes pakken en ik ben sinds kort begonnen met viool spelen.



Als het leuk vindt mag je me toevoegen als vriend, dan kan ik in een prive berichtje mn mailadres sturen
Hoi Chantal, en andere meiden.



Ik begin langzaam ook een beetje eenzaam te worden nu iedereen om mij heen gaat samenwonen en aan kinderen begint. Terwijl ik daar absoluut nog niet mee bezig ben.



Ik zelf woon in Huissen, ben 25 jaar, hou van gezelligheid, terrassjes, shoppen, lekker uiteten, af en toe eens lekker te gaan stappen, en gewoon leuke dingen ondernemen.



Lijkt me gezellig om een x wat te gaan drinken.

Misschien handig om te mailen?



Mendy_Linsen@hotmail.com



Lijkt me gezellig
Alle reacties Link kopieren
....
anoniem_150501 wijzigde dit bericht op 18-03-2014 18:02
Reden: verwijderen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi allemaal,



Wat een leuke berichten!



Zelf woon ik in Wageningen, single en ben 30 jaar. Geboren in Arnhem, heb een aantal jaar in Nijmegen gewoond en ik ben daarna naar Wageningen verhuisd.



Paardrijden doe ik in de buurt van Duiven, geef turnles in Veenendaal en werk in een hotel in Ede.



Graag wil ik in contact met jullie komen om een keer een terrasje te pakken, te shoppen of een keer te stappen..



Groeten Joyce
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik ben zelf woonachtig in Ede en ook op zoek naar gezellige meiden die ook houden van stappen,winkelen,terrasje pakken,etc. Kortom:Gezelligheid!

Ik ben wel wat ouder dan jullie(41)maar nog jong van geest..ha..ha...



Lijkt me leuk met jullie in contact te komen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik woon sinds een maand of 10 in Arnhem. Door mijn lichamelijke handicap is het vrij lastig om nieuwe mensen te leren kennen. Ik hou van shoppen, terrasje pakken en naar de bios gaan. Echt uit gaan is voor mij niet mogelijk. Maar overdag iets doen, kan wel.



je mag mij mailen karinpunt1986@livepuntnl
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik ben zelf net voor mijn werk naar Nijmegen verhuisd vanuit het zuiden van het land. Ook mijn vriendinnen zijn behoorlijk verspreid door het land, en daarom lijkt het mij erg leuk wat mensen in de buurt te leren kennen. Ik ben 24 en net gaan samenwonen. Mijn grote hobby is koken, maar natuurlijk houd ik ook van dingen als terrasjes, winkelen, bios, en ik sport graag ('dansdingen' als zumba).



x
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik wil ook graag hier reageren. Ik woon nog niet zo lang

in de buurt van Doetinchem (niet zo ver van Arnhem dus!).

Is het misschien een leuk idee om een datum te plannen om eens met zn allen af te spreken???



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Misschien een idee om eens te mailen voor een afspraak, zoals tam1985 ook zegt?



Mijn mail is nicole_snickers@hotmail.com.



Ik weet niet wat handig is? Wachten op Chantal? Mij mailen en dan 1 bericht van maken zodat iedereen elkaars mail heeft?

Het lijkt me leuk en gezellig om eens af te spreken en een drankje te doen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik meld me ook aan



23 jaar, geen vriend en iedereen om me heen wel inmiddels! Ik mis de gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

ik heb er wel zin in

Hebben jullie al wat afgesproken? Heeft iemand zin om binnen kort een keertje af te spreken op een terasje of zo?? Het zou weer mooi weer worden



Groetjes Simi
Alle reacties Link kopieren
Ik wil alleen maar even zeggeb dat ii het super leuk vind om te lezen dat er zoveel lieve reacties zijn voor TO! veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, mobiele post plaatsen als je op je zij ligt is moelijk typen
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad, ik vind het ook leuk dat je steeds nieuwe mensen ontmoet, die ook weer open zijn voor nieuwe contacten. Die wil je natuurlijk ook wel graag opdoen En wie weet zitten er wel mensen tussen waar je het echt goed mee kan vinden. Ik studeer in Nijmegen en heb wel een dynamisch leven, maar ik vind het wel leuk om ook weer nieuwe mensen te ontmoeten, gezien het feit dat de meeste van mijn vriendinnen hun master ergens anders willen gaan doen.



Als er nog andere meiden zijn, die zin hebben om gezellig ergens samen te komen hoor ik het wel via de mail. En voor wie wil kunnen wij een keertje in mei samen afspreken

Mijn mailadres: magnumamandel@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Leuk, er zijn al een paar reacties binnen! Voor de anderen die nog niet hebben gereageerd, wil je dat wel doen dan kunnen we een afspraak plannen?



Mijn mail staat hierboven in een van de post.
Alle reacties Link kopieren
En voor diegenen van wie ik een mailadres heb... jullie hebben mail!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een mail adres van mij:



mijnadres19851@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Nicole ook gemaild! Leuk
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben net in Arnhem komen wonen, samen met mijn vriend en heb ook nog niet heel veel contacten hier. Ik ben 25 jaar en werk nu in Arnhem. Ik zou het ook leuk vinden om meer meiden te leren kennen om lekker te stappen, enz.



Groetjes Madelon
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem2009 schreef op 21 april 2012 @ 22:21:

Hoi iedereen,



Ik woon sinds een maand of 10 in Arnhem. Door mijn lichamelijke handicap is het vrij lastig om nieuwe mensen te leren kennen. Ik hou van shoppen, terrasje pakken en naar de bios gaan. Echt uit gaan is voor mij niet mogelijk. Maar overdag iets doen, kan wel.



je mag mij mailen karinpunt1986@livepuntnl



Hoi Karin,



Ik zou graag met je in contact willen komen. Ik kom ook uit de buurt van Arnhem en heb net als jouw ook een lichamelijke handicap.



Je mag me toevoegen op myself_m@live.nl



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik ben net als jullie ook op zoek naar gezellige meiden uit omgeving Arnhem. Woon op dit moment nog vlak bij Zwolle, maar heb net een huis gekocht in Arnhem. Ik ken dus eigenlijk ook niet veel mensen uit Arnhem. Ik hou van stappen, shoppen, leuke dingen doen en gezellig kletsen. Hebben jullie ondertussen al wat afgesproken met elkaar?



Grtz Melissa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven