Vriendinnen Arnhem/Utrecht e.o.

09-03-2017 13:20 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Door de jaren heen ben ik vaak teleurgesteld geweest. Oppervlakkigheid en mensen die geen moeite doen voor een vriendschap. Voor mij geen reden om er stil bij te zitten, dus ik probeer het gewoon opnieuw! Ik zoek naar meiden die ook serieus op zoek zijn naar vriendschappen. Iemand waarmee ik bepaalde raakvlakken heb maar tegelijk ook heel gezellig mee kan hebben.



Ik ben 24, woon en studeer in Arnhem en heb een bijbaantje. Films, shoppen, eten, drankjes, concerten, festivals, uitgaan vind ik erg leuk! Ik zoek meiden tussen de 20-30 jaar en verder weg dan Arnhem (Nijmegen/Utrecht) is voor mij geen probleem. Spreekt het je aan, serieuze vriendschap en veel gezelligheid? Dan lijkt het me leuk om in contact te komen.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Lijkt me leuk om met je in contact te komen, je interesses spreken mij wel aan . Zou je mij een bp willlen sturen zodat we contact kunnen maken ? Want die kan ik jou niet sturen.. haha



Liefs,
:)
Alle reacties Link kopieren
Heehee, je berichtje spreekt mij erg aan. Ik kom zelf uit de omgeving van Utrecht. Hoe kom ik met je in contact? Groetjesss
Alle reacties Link kopieren
@xomeisje Ik heb je een pb gestuurd.



@LeilaaX Als het goed is heb ik mijn instellingen net veranderd! Andersom kan ik jou ook geen pb sturen. :(
Alle reacties Link kopieren
^ Ik heb jou een PB gestuurd. Hahah kom zomaar binnenvallen c;

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven