Vriendinnen Deventer rond de 30

05-02-2016 13:14 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Onlangs ben ik voor de liefde verhuisd naar Deventer. Daarom zou ik het ontzettend leuk vinden om in deze stad meer mensen te leren kennen. Ik merk toch dat ik vriendinnen in de buurt mis om bijvoorbeeld even een kopje thee/koffie mee te doen, een terrasje pakken als het straks mooi weer wordt, even een hapje eten - die kleine dingen

Ik in het kort: Ik hou van winkelen, lezen, poweryoga, wandelen, bakken, dagjes weg, terrasjes pakken in de zomer, ik hou van dieren, en ik ben geen stapbeest, maar een borrel met gezellige mensen is altijd leuk



Als dit je aanspreekt hoor ik graag van je!



xx
anoniem_274069 wijzigde dit bericht op 05-02-2016 13:33
Reden: spelling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey Deventergirl,



Ik wilde zelf een soortgelijk topic openen, dus dit is wel toevallig :-).

Ik woon nu sinds een jaar in Apeldoorn (geen Deventer, maar het ligt in de buurt) en hoewel ik lieve vriendinnen heb, mis ik iemand die dichterbij woont (vriendinnen wonen verspreid door het land) waar ik lekker mee kan shoppen of een terrasje mee kan pakken of een drankje mee kan doen. Kortom: ik zou het fijn vinden om een vriendin te hebben die wat meer in de buurt woont.
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,



Het lijkt me leuk om een keer iets af te spreken! Ik woon sinds een paar jaar in Deventer en mis ook nog vriendinnen in de buurt.



Ik hoor graag van jullie
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit graag aan! Ook net verhuisd, zelfde woonplaats als Swirls ;). Kom graag in Deventer.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, nu al reacties! En goed idee om een keer samen wat af te spreken. Misschien kunnen we een keer gaan borrelen in Deventer? Apeldoorn ligt inderdaad vlakbij. Als jullie willen kunnen jullie mij een mail sturen, dan kunnen we een datum gaan prikken: maris-81@live.nl.

Nog meer ladies die aan willen sluiten?
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Lous123, een mede-Apeldoorner .

@ Deventergirl: ik zal je zo mailen, leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang woon je nu in Apeldoorn Lous?
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer een maand! En jij? Ik mail ook even.
Alle reacties Link kopieren
@ Deventergirl: is een datumprikker geen idee? Anders wordt je misschien wel overstelpt door onze mails,hihi
Alle reacties Link kopieren
Ik woon sinds september vorig jaar hier. Iets langer al dus. Wat vind je er tot nu toe van?
Alle reacties Link kopieren
Fijn! Veel te doen, lekker tussen dorp en stad in. Ik verdwaal alleen totaal elke keer als ik meer dan 3 straten van huis ben
Alle reacties Link kopieren
Precies, dat was ook mijn beweegreden om naar Apeldoorn te gaan (plus dat ik hier geboren ben en veel familie heb hier). En verdwalen deed (en doe) ik ook hoor! Went vanzelf . Woon je in de buurt van de binnenstad?
Alle reacties Link kopieren
up!
Alle reacties Link kopieren
En weer up! Er staat inmiddels een borrel gepland op 26 febr. Mensen kunnen nog aansluiten!:-d
Alle reacties Link kopieren
en weer up!
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk! Hoe kan ik me aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Beste een pbtje sturen naar deventergirl met je telefoonnr!
Alle reacties Link kopieren
maris-81@live.nl. Telefoonnummer is uiteraard niet verplicht, wel handig als je bij de groepsapp wilt
Hoi dames,



En, is de borrel een succes geworden? Zie nu dit topic pas. Maar ben wel opzoek naar nieuwe contacten in de omgeving van Apeldoorn/Deventer! Ik heb ook nog een e-mail gestuurd aan Deventergirl. Zelf ben ik 31 en woon weer in Apeldoorn sinds augustus. Weer terug na een lange tijd weg te zijn geweest . Lijkt me leuk om nog een keer met wat meiden af te spreken! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ook dichtbij Deventer en ben 28.
Hoi Krentebolletje, leuk! Waar woon je ergens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven