vriendinnen dordrecht en omstreken!!

08-07-2015 21:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames



Bijna drie jaar geleden ben ik van limburg verhuisd naar dordrecht, voor de liefde ;). Ik heb inmiddels wat leuke contacten opgebouwd, maar echte vriendschap mis ik nog. Ik merk dat het lastig is om tegenwoordig nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb mijn vriend ook via internet leren kennen dus waarom zou dat met een vriendin niet ook kunnen ik ben zelf 28 jaar en hou erg van shoppen, terrasjes, lekker uit eten gaan en eigenlijk alle dingen waar de meeste vrouwen van houden. Heb jij hetzelfde "probleem" als mij en lijkt het je leuk om in contact te komen, stuur me bericht, ik ben benieuwd naar de reacties.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!!! Ik ben ook van onder de rivieren voor de liefde naar regio dordt/Rotterdam gegaan! Wel wat jonger dan jou (22)
Alle reacties Link kopieren
Leuk!! Leeftijd geeft niks, ik ben jong van geest :p waar kom je precies vandaan als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kelly!



Ik herken me in jou verhaal. Sinds 2 jaar heb ik ook een relatie met een jongen uit de Drechtsteden, zelf kom ik uit Brabant. Ik zou het erg leuk vinden om in deze regio een vriendin te hebben om leuke dingen mee te doen! Ik hoor graag van je!



Liefs Anke
Alle reacties Link kopieren
Hoi anke. Ik heb je een prive bericht gestuurd 😊
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik kom ook uit de buurt, geboren en getogen :-), maar het lijkt me leuk om nieuwe contacten op te doen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik kan jou geen prive bericht sturen
Alle reacties Link kopieren
PB
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kelly, ik stuur je ook een pb!
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik woon alweer heel wat jaartje in de omgeving Dordrecht, ben op mijn 21ste hierheen verhuisd vanuit het noorden. Ben nu 30, en nieuwe gezellige mensen leren kennen sta ik altijd voor open!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kelly, ik heb je een priveberichtje gestuurd.
Hii,

Ook ik kom uit de buurt!

Lijkt me leuk om weer eens nieuwe mensen te leren kennen ik ben bijna 23 jaar! Stuur me gerust een berichtje! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



ik zag dit topic voorbij komen en ik zit sinds oktober 2015 ook in hetzelfde schuitje! Staat dit topic nog open?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven