Vriendinnen Eindhoven e.o.

31-01-2015 22:08 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben Mila, bijna 31 jaar en woon in de omgeving van Eindhoven in een klein dorpje.

Door omstandigheden ben ik hier weer terug terecht gekomen en heb ik hier weinig mensen om mij heen, de meesten zitten in de Randstad. Graag zou ik wat leuke meiden leren kennen uit mijn directe omgeving om verschillende leuke dingen mee te doen. Van filmpje op de bank, tot lekker uit eten, musea bezoeken, winkelen, samen koken, lachen, huilen, overal eerlijk over kunnen zijn. Ik ben volgens mij best ondernemend en sta altijd open voor wat leuks/nieuws. Kort dan wat over mij, ik ben volgens mij wel een levensgenieter, bourgondisch ingesteld, nieuwsgierig, openminded, geen stilzitter, kan wel eens introvert over komen, kan ook erg druk zijn, hou van gezelligheid, lees graag, kijk ook graag films (met name filmhuis) uhmmmm er is natuurlijk nog veel meer. Maargoed, als je hier wat in herkent stuur mij dan vooral even een berichtje:)



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi mila



Ook ik ben op zoek naar nieuwe leuke contacten.

misschien kunnen we mailen ?

iloona@hotmail.com
one step at a time
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mila

Ik woon ook in omgeving eindhoven waar ik nog niet zoveel mensen ken, wat is je mail adres of facebook dan kan ik contact met je zoeken!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, ik weet niet hoe ik privé kan reageren hier en plaats mijn gegevens liever niet openbaar. Kan je mij je e-mail of facebook toesturen privé Laliesa?
Hoi Milaatje, ik ga wel meteen bekennen dat ik niet zo cultureel ingesteld ben... Maar verder wel de regio en "instelling" die je zoekt :-) En ook ik weet niet hoe PB's hier werken!

Mijn mailadres is poesiepoes@hotmail.com :-)



O help, heb net waarschijnlijk een reactie in mn mail gewist... Mocht ik niet gereageerd hebben, mail dan nog een keer :-)
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



ik zou ook graag nieuwe mensen leren kennen. Voor de dames die hier een emailadres hebben achter gelaten, ik ga jullie mailen. Milaatje, ik kan jou geen privebericht sturen. Ik heb mijn eigen instellingen gewijzigd, dus als het goed is zou jij mij wel een berichtje moeten kunnen sturen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!



Ik had zelf ook al een berichtje geplaatst, maar zie nu deze voorbij komen en dacht toch even reageren.



Ik ben Wendy, 29 jaar en woon in Eindhoven. Tevens altijd in voor gezelligheid! :-)



Mila: is er al contact onderling? Lijkt me leuk om elkaar te leren kennen maar wellicht hebben jullie al afgesproken? Mijn mailadres is schatjuh1985@hotmail.com



Groetjes Wendy
Hallo iedereen,



Ik woon sinds kort in helmond en ben ook opzoek naar nieuwe contacten. Mijn email is viva-bosbes@hotmail.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Mag ik me ook aansluiten?;)

Ik kom wel uit Roermond, niet Eindhoven...maar goed zo ver is dat niet!

Ik ben een ontzettende muziekfreak en ga heel graag naar optredens e.d., hou van shoppen, kletsen, films kijken etc.



Hoor het graag!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hey LinLin en LieverLustDanLiefde!



Volgens mij is dit topic niet meer mega up to date, maar lijkt me leuk om jullie beter te leren kennen. Lijkt het jullie leuk dan is mijn mailadres schatjuh1985@hotmail.com.



Groetjes Wendy
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Sinds kort ben ik bij mijn vriend in Eindhoven komen wonen. Vriendinnen en familie wonen wel in de regio maar net iets te ver weg om ze veel te zien.

Ik ben 26 een zou graag wat vriendinnen dichtbij willen maken



sokjeviva@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hee,



Ik hoop dat ik niet te laat ben! Ik woon sinds een paar weken in Eindhoven en wil ook graag nieuwe mensen leren kennen. Mijn emailadres is vivamichella@Hotmail.com. Ik ben 25 jaar en ik werk in Tilburg



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Kan ik me nog bij jullie aansluiten?

Ik ben 27 en ik woon in een dorpje vlakbij Eindhoven.



Mijn mailadres is happy_silvie@hotmail.com



Groetjes van Silvie
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Sinds een paar weken woon ik in Helmond, mijn familie en vrienden wonen een stuk verderop dus ik zou het ook heel leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen!

Overdag werk ik dus dat gaat niet lukken maar ben wel eens een middag vrij en altijd in voor gezelligheid!

In eerste instantie ben ik een beetje kat uit de boom kijker maar dat kan snel veranderen als ik me helemaal thuis voel!



Email adres: caroladatbenik@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
hee meiden!



lijkt me ook leuk om me bij jullie aan te sluiten, wel ook spannend!

Ik ben 28 en woon in eindhoven! werk overdag maar savonds en weekenden kan ik vaak wel!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi music_love!

Je kunt me evt een berichtje sturen op schatjuh1985@hotmail.com



Groetjes Wendy
Alle reacties Link kopieren
done schatjuh85

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven