vriendinnen en/of studiemaatje gezocht

25-07-2015 00:21 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,mijn naam is shayef ik ben 35 jaar en wil me volgend jaar inschrijven bij een universiteit dmv een toelatingstest,ik studeer nu aan de open universiteit maar ik wil graag colleges volgen en zoek een studiemaatje ,iemand die ook ambitieus is en studieplannen heeft.leeftijd maakt niet uit,dus 45 mag of iemand van 25,ik zoek verder ook nog vriendinnen die zin hebben af en toe wat leuks samen te doen,zoals bijvoorbeeld,naar het strand,shoppen,hardlopen,muzikaal zijn mag ook ik ben dat zelf ook,ik hou van jazz muziek en festivals en uitgaan lijkt meook leuk,mensen die interesse hebben zijn altijd welkom bij mij ,zelf woon ik in omgeving zeeland,maar iemand uit de randstad lijkt me ook leuk,rotterdam ofzo of uit brabant,dat maakt me niet uit,ik heb geen auto btw.groetjes s
Alle reacties Link kopieren
Hey Shayef,



Ik zie dat je je berichtje al een tijdje geleden hebt geplaatst, maar ik probeer het toch :p aangezien ik zojuist zelf ook een berichtje heb geplaatst waarin ik een studiemaatje zoek. Momenteel ben ik al tijden bezig met mijn scriptie en het is best een saai proces iedere dag in je eentje achter de laptop, daarom probeer ik nu via deze weg mensen te vinden om samen te studeren. Ik zie dat je in Zeeland woont en dat maakt het wel lastig aangezien ik ook niet over een auto beschik en ook geen studenten ov meer heb, maar misschien dat we elkaar op een andere manier, digitaal ofzo kunnen motiveren. Ach ja ik hoor graag van je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven