Vriendinnen / festival maatjes omgeving tilburg / eindhoven

15-05-2016 22:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben 28 jaar en op zoek naar vriendschappen in de omgeving tilburg / eindhoven. Zelf woon ik in tilburg maar ook Eindhoven vind ik een hele leuke stad waar ik wellicht nog binnen enkele jaren heen wil verhuizen.



Sins kort merk ik dat de interesses in mijn huidige vriendinnengroep een beetje scheef zijn gaan liggen. Mijn huidige vriendinnen groep is over het algemeen redelijk gesetteld en beginnen zich dus steeds meer op andere zaken te focussen.



Nu ik vast werk heb, merk ik dat het niet meer zo makkelijk is als vroeger om nieuwe mensen te ontmoeten. Helaas heb ik het vaak ook te druk om bij een vereniging aan te sluiten. Vandaar dat ik het via deze weg wil proberen.



Ik houd van festivals (met pop / rock muziek), cabaretier, reizen, shoppen, drankje in de stad, koken, samen eten, hardlopen, bordspellen of filmpje / series kijken.



Ik hoop via deze weg wat nieuwe mensen te ontmoeten die een beetje in dezelfde fase zitten als ik. Dus mocht je ook graag nieuwe mensen willen leren kennen dan hoor ik het graag! Laat wat achter op dit forum of stuur me een berichtje. Het lijkt mij leuk om een keer een drankje te doen in de stad om te kijken of het klik.



Groetjes kokk
Alle reacties Link kopieren
Er was ook een Tilburg topic dacht ik.

Ik woon ook in Tilburg maar ik ben al oud.
Alle reacties Link kopieren
Hey, klinkt leuk! Ik heb helaas ook weinig vriendinnen die nog van het uitgaan/festivals bezoeken zijn. Terwijl ik juist nu ik fulltime werk eindelijk het budget heb om dit soort dingen te doen!



Ik ben bijna 24 en woon bij Eindhoven Tilburg vind ik ook een super gezellige stad, vooral de terrasjes in de zomer! Ik ben ook echt een muts die met goed weer meteen met dr kont op t terras parkeert. ;)
Nunc scio quid sit amor.
Hoi topic starter ik woon ook in Tilburg, ik zoek ook leuke mensen die in Tilburg wonen,
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, leuk initiatief! Ik kom niet uit de regio Tilburg (kom uit regio Arnhem nijmegen). Ik hou van mountainbiken, zwemmen, dansen en dus dansjes wagen in de kroeg en op festivals. Wie hebben er zin om festivals af te struinen deze zomer?
lijkt me wel leuk hoor Missmanon, ik heb er wel zin in
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar! Ik heb hetzelfde 'probleem'. Ik kom zelf uit Oisterwijk en ik ben 28 jaar. Anders een keer met een groepje meiden afspreken? Is dat een idee?
Sanniepan ik heb het ook leuk toch afspreken met de meiden
Alle reacties Link kopieren
Sorry was even inactief geworden weer. Ik was in de veronderstelling dat ik mailtjes zou krijgen bij een reactie ????. Maar zal ik anders een groepsapp opstarten en dat we met een groepje een keer gaan terrassen in Tilburg? Als je je nummer privé Door stuurt zal ik wel een groepschat opstarten.
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi! ik ben 25 jaar, kom uit Eindhoven en heb hetzelfde probleem.

Ik zou mij graag aansluiten bij jullie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven