Vriendinnen gezocht 30+ Den Haag

19-08-2015 15:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 36 en woon sinds een jaar of vijf in Den Haag. Ik heb hier een aantal vriendinnen, maar ik merk dat we elkaar een beetje aan het ontgroeien zijn. Ik ben dus op zoek naar nieuwe vriendinnen (30+ en hbo+, geen harde eis )!



Ik vind het leuk om samen te eten, een terrasje te pakken, naar de film te gaan, naar festivalletjes, musea, wandelen. Zelf kook en bak ik graag (maar ben er niet per se goed in), ik hou van lezen (literatuur, thrillers), doe aan yoga en doe ongeveer eens per week een laffe poging tot hardlopen. De sauna vind ik ook fijn. Nu ik dit zo opschrijf besef ik dat ik waarschijnlijk als een saaie muts klink, maar ik ben heus leuk hoor!



Misschien dan ook maar even noemen waar je me geen plezier mee doet? Ik ben geen stapper (maar een borrel doen vind ik leuk), ik hou niet van winkelen en ook niet van urenlang bakken op het strand. Dus die activiteiten laat ik graag aan mij voorbijgaan .



Ik ben overigens niet iemand die vriendinnen elke week ziet of spreekt, dus als je echt op zoek bent naar (wat ik dan beschouw als) intensief contact ben ik waarschijnlijk niet de juiste persoon.



Overigens woon ik samen en heb ik geen kinderen.



Lijkt me leuk om een keer af te spreken en te kijken of het klikt. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Goh heb helaas alleen mijn mbo diploma
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad, en dan vreemd dat je mensen ontgroeit met al die eisen.
Wat een negatieve reacties meteen weer. Pfff



Ik vind het een leuke oproep; eerlijk en duidelijk. Helaas zit ik niet in de buurt, maar ik wens je veel leuke nieuwe vriendschappen, Ishmir.
Nou zeg, overdrijven jullie nou niet een beetje.



Ik vind het ook een leuke oproep, jammer dat je niet in de buurt woont.
Alle reacties Link kopieren
Ach, lieve risooo en Brooklyn, gelukkig zijn jullie wél zonder oordeel . Ik merk gewoon in het dagelijks leven dat ik doorgaans meer een klik heb met mensen op hbo+ niveau (lees: niveau - of je wel of niet een diploma hebt zal mij een worst wezen). Een van mijn beste vriendinnen heeft alleen een middelbareschooldiploma. Dus risooo, reageer gerust en vertel wat meer over jezelf!



Dank voor jullie positieve reacties Jeweethetniet en Ikeaverslaafde!
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Ha Knuffeldraak,



Leuk! Ik kan jou geen priveberichten sturen, maar jij mij als het goed is wel. Als je me je e-mailadres even stuurt moet het goedkomen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ishmir, Even voor de zekerheid: ik heb je vorige week een privéberichtje gestuurd. Heb je die ontvangen? Anders probeer ik het even opnieuw
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ishmir, ik hoop dat je dit nog leest. Wat een leuke oproep. Ik heb je een pbtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ishmir,

Leuk oproepje! Ik heb je gisteren een berichtje gestuurd, ik hoop dat deze goed is aangekomen

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ishmir,



Leuke oproep, inmiddels al van vorig jaar :-D

Weet niet of je nog op zoek bent naar nieuwe contacten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nathalie,



Ik kwam na heeeeeel lang weer eens kijken op het Viva-forum, en ik zie ineens dat ik wat berichten heb gemist destijds. Dus het is rijkelijk laat, maar mocht je nog interesse hebben, laat het me maar even weten op xxxxxx (verwijderd ivm privacy). Ik vrees dat ik nieuwe berichten hier namelijk weer mis ;).



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven