Vriendin(nen) gezocht Bussum en omgeving.

24-10-2016 15:35 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Leuk dat je de tijd neemt om mijn oproepje te lezen.



Ik ben Nikki, 23 jaar, en woon nu sinds een jaar of twee in Bussum.

Oorspronkelijk kom ik uit Amersfoort, maar door het samenwonen dan toch besloten om te verhuizen.



Ik heb toerisme gestudeerd, en werk momenteel bij securitas als receptioniste.



Toentertijd ik nog in Amersfoort woonde, had ik veel vrienden. Elke avond was ik wel weer ergens anders te vinden.

Helaas sinds het verhuizen naar Bussum is daar nogal wat verandering in gekomen. Nu is de afstand van Amersfoort/Bussum niet ontzettend groot, maar zoals de meeste (die zich hier in herkennen) wel weten, is dat het uiteindelijk vaak het geval is dat je andere interesses ontwikkeld.



Nu heb ik hier al één leuke vriendin leren kennen, maar graag zal ik mijn vriendenkring wat willen uitbreiden.



Ik ben een spontaan persoon, ik kan met iedereen wel overweg, ik ben een makkelijke prater.



De dingen die ik leuk vind: koken, ik ben gek van dieren, ik zal graag wat meer willen sporten, ik kan de hele dag series kijken (TWD/GOT/better call saul/breaking bad, etc.) uitgaan, winkelen, terrasjes pakken, tekenen/schilderen, ook ben ik nog wel eens bezig op de XBOX, reizen, ik kan zo van alles opnoemen.. Maar eigenlijk is er maar weinig van me niet interesseert.



Ik ben niet specifiek opzoek naar een bepaald persoon, of iemand die perse dezelfde interesses moet hebben.



Twijfel zeker niet om een berichtje te sturen! :-)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een berichtje in je inbox!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven