vriendinnen gezocht groningen

07-08-2016 02:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een meid van 30 en ben op zoek naar gezellige meiden omgeving Groningen om leuke dingen mee te doen, zoals een terrasje pakken, festival bezoeken of avondje stappen.. Of gewoon een gezellig dagje weg, vreemde stad bezoeken, musea, braderie, filmavondje.. Ik vind eigenlijk alles wel leuk.. Jonger of ouder, geen probleem. Dus heb je zin om gezellig iets af te spreken, dan hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hey Marley, ik ben 32, woon in de buurt van Groningen. Kan me er helemaal in vinden, vind ook eigenlijk vanalles wel leuk om te doen

Lijkt me gezellig een keer iets af te spreken! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hej sundance, ik heb je een pb gestuurd, heb alleen het idee dat het niet goed gegaan is. Graag hoor ik van je! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
He dames,



Samen met een vriendin (28) willen we in Groningen een gezellig kook/eetclubje opzetten, gezien jullie woonomgeving en leeftijd, lijkt het jullie leuk om hieraan mee te doen?



Groetjes Carmen
Alle reacties Link kopieren
Hej carmen, wat een leuk idee! Ik probeerde je een privé berichtje te sturen, maar het lukt niet..
Alle reacties Link kopieren
Hoe zet ik zoiets aan? Leuk dat je interesse hebt!
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je ff bij je instellingen aanzetten dat anderen je berichten mogen sturen
Alle reacties Link kopieren
Marley, ik heb een e-mailadres aangemaakt: vivaeetdates@hotmail.com

Zou je daar je email/telefoonnummer naar willen sturen? Er zijn nu nog 4 anderen die interesse hebben, dus dat leek ons een leuk aantal om eens kennis te gaan maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven