Vriendinnen gezocht HBO-niveau omg Almelo/Hengelo/Enschede

20-05-2015 20:36 92 berichten
Hoi!



Vanwege het opnieuw opbouwen van mijn sociale leven ben ik op zoek naar vriendinnnen die Havo/hboniveau hebben. Dit omdat ik mensen om mij heen mis die hetzelfde zijn als ik....



Ik zoek vriendinnen om goede gesprekken mee te voeren.... over psychologie, werk, nadenkdingen.... ik werk zelf als inkoopadviseur en semi-leidinggevende in een organisatie. Zou leuk zijn als daar ook aansluiting op is.... uiteraard is een drankje, filmpje of wat ook, ok welkom. Ik hou qua films qua horror. Ken weinig brouwen die dat ook hebben dus wie weet. ...

ik denk altijd 3 stappen sneller dan een ander, ben zeer vlug van geest en kan enorm goed schakelen.

ik zoek die vriendin(nen) die dat snapt/snappen en ook kan/kunnen ...die aan één blik genoeg heeft/hebben .... die niet alleen maar oppervlakkig wil/willen praten maar ook de diepte in kan/kunnen gaan......



Ik hoor het wel.... ben benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een onsympathieke pretentieuze oproep
I choose happy!
Dat soort vrouwen zit hier niet hoor. Hier zitten alleen maar zure ouwe rellerTs met de diepgang van een regenplasje op een zomerdag.
quote:EssentialBliss schreef op 20 mei 2015 @ 20:41:

Wat een onsympathieke pretentieuze oproepDank je! Jij begrijpt het in ieder geval dus niet!
Vind het maar een ...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................oproep.



Enne wat staat hier? Is dat HBO geheimtaal?



Ik hou qua films qua horror. Ken weinig brouwen die dat ook hebben dus wie weet..



Ik ben ook van de 'nadenkdingen', maar kennelijk ben ik niet geschikt voor je, wegens ander 'niveau'. Jammer. Wist niet dat je alleen met HBO-ers diepzinnige gesprekken kon hebben.
Ik hoop maar zo dat er niet zoveel mensen zijn zoals jij. Diepgaande gesprekken kan je uiteraard alleen maar voeren als je havo/hbo hebt gedaan
Ken ook weinig brouwen die dat ook hebben, dat niveau. *onderdrukt een gaapje*
Ik zou geen vriendin met je willen worden. Ik hou meer van mensen met hbo-niveau die ook nog goed kunnen typen en spellen en die hun grammatica op orde hebben.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben je niet zo slim. Alléén HBO-ers hebben die kwaliteiten? Ik zou mijn post anders stellen. Je zoekt vriendinnen met interesses in.. en jijzelf houdt van..

En kijk, een sympathieke openingspost.
quote:Wollstonecraft2 schreef op 20 mei 2015 @ 20:44:

Dat soort vrouwen zit hier niet hoor. Hier zitten alleen maar zure ouwe rellerTs met de diepgang van een regenplasje op een zomerdag.Jammer.... En nee ik merk het al aan de eerste reactie.... Is dat dan zo bijzonder gevraagd? Ik ben gewoon direct en eerlijk (jij ook denk ik) maar nu snap ik waarom ik vast blijf lopen..... Het gros van de mensen begrijpt dat niet
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook qua films qua horror! En ik zoek ook een dinnetje die een beetje niveau heeft, want hier op het forum is het huilen met de pet op.
Life is short. Eat dessert first.
Nah, hoef geen vrienden te worden met alfa's.







Och laat het kind, wie weet is er iemand die dit ook zo ziet en vinden ze elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom uit de omgeving en heb hboniveau maar verder zullen we gelukkig niks gemeen hebben.

Vind het ook een erg onsympathiek oproepje. Beetje uit de hoogte.



En tja aan een blik genoeg hebben heeft tijd nodig, dat moet groeien.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:tinkerbelfabi schreef op 20 mei 2015 @ 20:49:

[...]





Jammer.... En nee ik merk het al aan de eerste reactie.... Is dat dan zo bijzonder gevraagd? Ik ben gewoon direct en eerlijk (jij ook denk ik) maar nu snap ik waarom ik vast blijf lopen..... Het gros van de mensen begrijpt dat niet Misschien loop je vast, omdat je zo arrogant bent om te denken dat je heel wat bent met je semi-leidinggevende functie op Hbo niveau?
Alle reacties Link kopieren
Al die ..... Elle?!?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:liara schreef op 20 mei 2015 @ 20:47:

Ik hoop maar zo dat er niet zoveel mensen zijn zoals jij. Diepgaande gesprekken kan je uiteraard alleen maar voeren als je havo/hbo hebt gedaan Geloof er niks van, niveau van het tekstje in de OP is echt VMBO.
quote:tinkerbelfabi schreef op 20 mei 2015 @ 20:49:

[...]





Jammer.... En nee ik merk het al aan de eerste reactie.... Is dat dan zo bijzonder gevraagd? Ik ben gewoon direct en eerlijk (jij ook denk ik) maar nu snap ik waarom ik vast blijf lopen..... Het gros van de mensen begrijpt dat niet En dan ligt het uiteraard aan de rest van de mensheid, en niet aan jou!
quote:tinkerbelfabi schreef op 20 mei 2015 @ 20:49:

[...]





Jammer.... En nee ik merk het al aan de eerste reactie.... Is dat dan zo bijzonder gevraagd? Ik ben gewoon direct en eerlijk (jij ook denk ik) maar nu snap ik waarom ik vast blijf lopen..... Het gros van de mensen begrijpt dat niet Zoek die mop van die spookrijder eens op en zie de gelijkenis met deze post!
Alle reacties Link kopieren
quote:tinkerbelfabi schreef op 20 mei 2015 @ 20:49:

[...]





Jammer.... En nee ik merk het al aan de eerste reactie.... Is dat dan zo bijzonder gevraagd? Ik ben gewoon direct en eerlijk (jij ook denk ik) maar nu snap ik waarom ik vast blijf lopen..... Het gros van de mensen begrijpt dat niet



Nou euh ik ben ook direct en eerlijk maar kan me compleet niet in je vinden.

Mensen begrijpen me juist wel. Juist omdat ik direct en eerlijk ben.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik vind mensen met alleen maar HBO zo langzaam denken en oppervlakkig.
http://moppen123.nl/moppen/een_spookrij ... gnaliseerd



geen dank!
Van een HBOer verwacht ik wel een hoger niveau qua schrijfstijl..
Ik dacht, je bent vast nog erg jong, maar ik zag dat je 40 bent.
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft schoolniveau precies te maken met je wensen?



Ik ken universitair geschoolde mensen die compleet wereldvreemd zijn en mbo'ers die heel wereldwijs zijn, bijvoorbeeld. Ieder mens is anders.



Daarnaast kunnen mbo'ers soms ook nog doorgroeien tot 'hbo werk- en denkniveau.' Maar ja, ze missen dan wel het papiertje waarmee ze jouw vriendin kunnen worden, blijkbaar!



Ik pas maar. Ik ben te dom voor je, helaas.
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven