Vriendinnen gezocht HBO-niveau omg Almelo/Hengelo/Enschede

20-05-2015 20:36 92 berichten
Hoi!



Vanwege het opnieuw opbouwen van mijn sociale leven ben ik op zoek naar vriendinnnen die Havo/hboniveau hebben. Dit omdat ik mensen om mij heen mis die hetzelfde zijn als ik....



Ik zoek vriendinnen om goede gesprekken mee te voeren.... over psychologie, werk, nadenkdingen.... ik werk zelf als inkoopadviseur en semi-leidinggevende in een organisatie. Zou leuk zijn als daar ook aansluiting op is.... uiteraard is een drankje, filmpje of wat ook, ok welkom. Ik hou qua films qua horror. Ken weinig brouwen die dat ook hebben dus wie weet. ...

ik denk altijd 3 stappen sneller dan een ander, ben zeer vlug van geest en kan enorm goed schakelen.

ik zoek die vriendin(nen) die dat snapt/snappen en ook kan/kunnen ...die aan één blik genoeg heeft/hebben .... die niet alleen maar oppervlakkig wil/willen praten maar ook de diepte in kan/kunnen gaan......



Ik hoor het wel.... ben benieuwd!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een onsympathieke pretentieuze oproep
I choose happy!
Dat soort vrouwen zit hier niet hoor. Hier zitten alleen maar zure ouwe rellerTs met de diepgang van een regenplasje op een zomerdag.
quote:EssentialBliss schreef op 20 mei 2015 @ 20:41:

Wat een onsympathieke pretentieuze oproepDank je! Jij begrijpt het in ieder geval dus niet!
Vind het maar een ...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................oproep.



Enne wat staat hier? Is dat HBO geheimtaal?



Ik hou qua films qua horror. Ken weinig brouwen die dat ook hebben dus wie weet..