Vriendinnen gezocht HBO-niveau omg Almelo/Hengelo/Enschede

20-05-2015 20:36 92 berichten
Hoi!



Vanwege het opnieuw opbouwen van mijn sociale leven ben ik op zoek naar vriendinnnen die Havo/hboniveau hebben. Dit omdat ik mensen om mij heen mis die hetzelfde zijn als ik....



Ik zoek vriendinnen om goede gesprekken mee te voeren.... over psychologie, werk, nadenkdingen.... ik werk zelf als inkoopadviseur en semi-leidinggevende in een organisatie. Zou leuk zijn als daar ook aansluiting op is.... uiteraard is een drankje, filmpje of wat ook, ok welkom. Ik hou qua films qua horror. Ken weinig brouwen die dat ook hebben dus wie weet. ...

ik denk altijd 3 stappen sneller dan een ander, ben zeer vlug van geest en kan enorm goed schakelen.

ik zoek die vriendin(nen) die dat snapt/snappen en ook kan/kunnen ...die aan één blik genoeg heeft/hebben .... die niet alleen maar oppervlakkig wil/willen praten maar ook de diepte in kan/kunnen gaan......



Ik hoor het wel.... ben benieuwd!!
quote:Wollstonecraft2 schreef op 20 mei 2015 @ 21:10:

[...]





Dank je *snif* ik moet het echt even laten bezinken.Ach lieverd, het valt ook niet mee om na jaren eindelijk achter de waarheid te komen. Misschien toch maar hulp zoeken bij een therapeut? Sterkte hoor.....
Alle reacties Link kopieren
Is dit een derderangs sollicitatie of een oproep voor vriendinnen?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 20 mei 2015 @ 21:12:

En daar gaat het toch om Liara?



Zeker weten.



TO, ik heb je geloept want ik was nieuwsgierig. Hoe komt het dat je het steeds weer probeert maar het toch ook steeds stukloopt? Zou het niet kunnen dat het probleem bij jou zit?
quote:Wollstonecraft2 schreef op 20 mei 2015 @ 21:12:

[...]





Say what??



Irrationale getallen zijn getallen zoals pi, die niet als breuk te schrijven zijn. Imaginaire getallen zijn getallen die niet 'echt' zijn. Zoals de wortel van een negatief getal, of dat de uitkomst van een kwadraat negatief is.

En een integreren is het omgekeerde van differentiëren.



Sorry wiskundegeek heb 't niet gestudeerd hoor, ik weet maar heel weinig. Maar hou van getallen haha.
quote:lux. schreef op 20 mei 2015 @ 21:11:

[...]





Jij ook al?

Ik vraag potentiële vrienden eerst op z'n minst eens uit te leggen wat het verschil is tussen imaginaire en irrationale getallen, ik bedoel, dat móét elke idioot toch kunnen. Helaas nemen ze me dat niet in dank af op de een of andere manier. Of ze weten het niet, nou die dombo's vallen uiteraard sowieso al af.



Misschien moet ik ze gewoon een integraal laten berekenen in het vervolg, komen we dan ergens.



Oh, ik wil vrienden worden met jou! Ik heb alleen maar een vmbo-diploma, maar ga toch je vraagstukken oplossen....



Imaginaire getallen zijn getallen die je zelf verzint, maar die er eigenlijk niet zijn. Irrationele getallen zijn getallen met een angststoornis.

Ben ik door naar de volgende ronde?



Edit; Je had het antwoord al gegeven en ik had het mis.
quote:lux. schreef op 20 mei 2015 @ 21:11:

[...]





Jij ook al?

Ik vraag potentiële vrienden eerst op z'n minst eens uit te leggen wat het verschil is tussen imaginaire en irrationale getallen, ik bedoel, dat móét elke idioot toch kunnen. Helaas nemen ze me dat niet in dank af op de een of andere manier. Of ze weten het niet, nou die dombo's vallen uiteraard sowieso al af.



Misschien moet ik ze gewoon een integraal laten berekenen in het vervolg, komen we dan ergens.

Nu ja, je doet er wel lacherig over, en het is ook geen leidraad of zo, maar ik vind het zelf wel prettig als mensen dat weten. Niet om dat ik iemand die het niet weet dom vind, maar je hebt toch iets gemeen (achtergrond).



Ik vind het ook niet echt een rare 'eis' om te stellen dat je allebei het zelfde niveau hebt, maar dat laat zich niet altijd vertalen naar opleiding. Maar mensen moeten ook eerlijk zijn, men zit hier in het algemeen ook niet te wachten op vriendschap met een tiener moeder met drie uitkeringen en een gouden naamketting.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de uitleg Lux!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:tinkerbelfabi schreef op 20 mei 2015 @ 20:59:

Weet je wat..... Laat maar. Ik ga hier helemaal geen energie in steken zeg.

Ik ben niet arrogant want dan had ik de tekst heel anders ingestoken. Maar goed deze arrogante zielige semi leidinggevende alfa gaat wel ergens anders zoeken. Hier ga ik het inderdaad niet vinden. Jammer....Succes daarmee
quote:liara schreef op 20 mei 2015 @ 21:14:

[...]





Ach lieverd, het valt ook niet mee om na jaren eindelijk achter de waarheid te komen. Misschien toch maar hulp zoeken bij een therapeut? Sterkte hoor.....Ja, dat heb ik ook gedaan, maar ja, die zijn zo dom, die kunnen mij niet aan want ik ben er veel te slim voor. Nou komt het nooit meer goed
Ok lux Int (e^5x * x^2), een simpele voor je
quote:Kunai schreef op 20 mei 2015 @ 21:16:

[...]





Oh, ik wil vrienden worden met jou! Ik heb alleen maar een vmbo-diploma, maar ga toch je vraagstukken oplossen....



Imaginaire getallen zijn getallen die je zelf verzint, maar die er eigenlijk niet zijn. Irrationele getallen zijn getallen met een angststoornis.

Ben ik door naar de volgende ronde?



Edit; Je had het antwoord al gegeven en ik had het mis.





ik vind deze uitleg veel leuker en creatiever!
quote:Kunai schreef op 20 mei 2015 @ 21:16:

[...]





Oh, ik wil vrienden worden met jou! Ik heb alleen maar een vmbo-diploma, maar ga toch je vraagstukken oplossen....



Imaginaire getallen zijn getallen die je zelf verzint, maar die er eigenlijk niet zijn. Irrationele getallen zijn getallen met een angststoornis.

Ben ik door naar de volgende ronde?



Edit; Je had het antwoord al gegeven en ik had het mis. verdorie je komt van 't vmbo maar je bent hilarisch. Wat nu?!
quote:lux. schreef op 20 mei 2015 @ 21:16:

[...]





Irrationale getallen zijn getallen zoals pi, die niet als breuk te schrijven zijn. Imaginaire getallen zijn getallen die niet 'echt' zijn. Zoals de wortel van een negatief getal, of dat de uitkomst van een kwadraat negatief is.

En een integreren is het omgekeerde van differentiëren.



Sorry wiskundegeek heb 't niet gestudeerd hoor, ik weet maar heel weinig. Maar hou van getallen haha.Oh dat. Dat was ik allemaal al lang weer vergeten sinds ik het op de kleuterschool geleerd heb
Alle reacties Link kopieren
Lux, als je deze weet wil ik wel vrienden met je worden!



c^2*2,353*〖10〗^(-8)+h*e^(-5c*t)=1,3583*〖10〗^(-5)
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Die weet ik Georgette!
Alle reacties Link kopieren
👍🏻
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Wollstonecraft2 schreef op 20 mei 2015 @ 21:17:

[...]





Ja, dat heb ik ook gedaan, maar ja, die zijn zo dom, die kunnen mij niet aan want ik ben er veel te slim voor. Nou komt het nooit meer goed Je enige hoop is dus een lotgenotencontactgroep. Misschien toch maar een oproep plaatsen hier. Je krijgt vast goede reacties.
quote:Kunai schreef op 20 mei 2015 @ 21:16:

[...]





Oh, ik wil vrienden worden met jou! Ik heb alleen maar een vmbo-diploma, maar ga toch je vraagstukken oplossen....



Imaginaire getallen zijn getallen die je zelf verzint, maar die er eigenlijk niet zijn. Irrationele getallen zijn getallen met een angststoornis.

Ben ik door naar de volgende ronde?



Edit; Je had het antwoord al gegeven en ik had het mis.
quote:liara schreef op 20 mei 2015 @ 21:25:

[...]





Je enige hoop is dus een lotgenotencontactgroep. Misschien toch maar een oproep plaatsen hier. Je krijgt vast goede reacties.Ja, dat zou ik wel willen, maar ik durf het niet goed. Sommige vrouwen hier trekken dingen soms een beetje in het belachelijke. Brrrr...
Ik kan nog wel een horrorfilmmaatje gebruiken, en ik woon nog in de goede omgeving ook nog... Maar helaas ben ik WO opgeleid, dus misschien wel veel te slim. Jammer.

Nou ja, ik ben toch niet zo goed in diepe filosofische gesprekken.

Wat eten jullie morgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van horrors maar helaas ben je onder mijn niveau.
Alle reacties Link kopieren
quote:cellista schreef op 20 mei 2015 @ 21:30:

Ik kan nog wel een horrorfilmmaatje gebruiken, en ik woon nog in de goede omgeving ook nog... Maar helaas ben ik WO opgeleid, dus misschien wel veel te slim. Jammer.

Nou ja, ik ben toch niet zo goed in diepe filosofische gesprekken.

Wat eten jullie morgen?Wil je niet van die nadenkdingen vragen?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 20 mei 2015 @ 21:40:

[...]





Wil je niet van die nadenkdingen vragen? Sorry, dat was mijn moeilijke vraagstuk van vandaag. Ik dacht: als hier dan toch nadenkmensen zitten...
Alle reacties Link kopieren
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik heb Universitair niveau, dus je valt onder mijn niveau Hou wel van horrorfilms.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven