Vriendinnen gezocht HBO-niveau omg Almelo/Hengelo/Enschede

20-05-2015 20:36 92 berichten
Hoi!



Vanwege het opnieuw opbouwen van mijn sociale leven ben ik op zoek naar vriendinnnen die Havo/hboniveau hebben. Dit omdat ik mensen om mij heen mis die hetzelfde zijn als ik....



Ik zoek vriendinnen om goede gesprekken mee te voeren.... over psychologie, werk, nadenkdingen.... ik werk zelf als inkoopadviseur en semi-leidinggevende in een organisatie. Zou leuk zijn als daar ook aansluiting op is.... uiteraard is een drankje, filmpje of wat ook, ok welkom. Ik hou qua films qua horror. Ken weinig brouwen die dat ook hebben dus wie weet. ...

ik denk altijd 3 stappen sneller dan een ander, ben zeer vlug van geest en kan enorm goed schakelen.

ik zoek die vriendin(nen) die dat snapt/snappen en ook kan/kunnen ...die aan één blik genoeg heeft/hebben .... die niet alleen maar oppervlakkig wil/willen praten maar ook de diepte in kan/kunnen gaan......



Ik hoor het wel.... ben benieuwd!!
quote:Wollstonecraft2 schreef op 20 mei 2015 @ 21:10:

[...]





Dank je *snif* ik moet het echt even laten bezinken.Ach lieverd, het valt ook niet mee om na jaren eindelijk achter de waarheid te komen. Misschien toch maar hulp zoeken bij een therapeut? Sterkte hoor.....
Alle reacties Link kopieren
Is dit een derderangs sollicitatie of een oproep voor vriendinnen?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 20 mei 2015 @ 21:12:

En daar gaat het toch om Liara?



Zeker weten.



TO, ik heb je geloept want ik was nieuwsgierig. Hoe komt het dat je het steeds weer probeert maar het toch ook steeds stukloopt? Zou het niet kunnen dat het probleem bij jou zit?
quote:Wollstonecraft2 schreef op 20 mei 2015 @ 21:12:

[...]





Say what??