Vriendinnen gezocht in Alkmaar

01-03-2016 17:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ik ben op zoek naar vriendinnen in de omgeving van Alkmaar om samen leuke dingen te doen door de week. Voor mij maakt je leeftijd niet uit, belangrijker is de gezelligheid met elkaar. Zelf ben ik een dertiger en ik woon in het centrum van Alkmaar. Mijn hobby's zijn onder andere lezen, schilderen en fotograferen.



Ik hou ook van sporten, vooral hardlopen en aerobics. Ik vind het ook gezellig om samen koffie te drinken en kletsen over van alles. Ook samen fietsen of wandelen, in de stad of in de natuur .



Als jou dit aanspreekt hoor ik dat graag! Mijn e-mail is:-

delightfullyserene@gmail.com
jammer dat je in alkmaar woont , anders had ik t heel leuk gevonden! ☀
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 25, ik hou van tennis en yoga.

Ook ik ben op zoek naar een gezellige vriendin om leuke dingen mee te doen als uit eten, naar de bios, wandelen enz.



Zullen we een keer afspreken?



groetjes
Alle reacties Link kopieren
x
Minder is meer
Hoi Lara .

Als het goed is heb je een mail van mij gehad . ik hoor het wel van je .



xxxjes Nicelady87
Alle reacties Link kopieren
Hej meiden,

Dit topic is al wat ouder, maar het sprak me wel aan!

Ik ben 29 jaar en woon op dit moment nog in Haarlem. Maar ivm werk zijn mn vriend en ik druk op zoek naar een huis in Alkmaar.

Houd er van om lekker op stap te gaan en vanalles te doen (strand, koffie doen in de stad enz).

Als sport doe ik bootcamp, maar houd ook van lekker wandelen. Verder reizen, schilderen en drummen .

Hebben jullie al eens wat afgrsproken?

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Geldt ook voor mij. Ik ben woonachtig in Alkmaar. Houd van sporten, natuur, koken & bakken, uit eten, terrasje etc.
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game
Hai riedel en Robynn. Ik woon ook in Alkmaar en ben nog op zoek naar leuke sociale contacten.

Ik ben 35, heb een kind maar ook weer tijd om zelf leuke dingen te doen, ik hou van koken, uit eten, strand, wandelen, de stad in, festival,...



Ik heb Lara tijden geleden een email gestuurd maar nooit een reactie gekregen.



Misschien kunnen we via een pb telefoonnummers uitwisselen en even appen met elkaar en een afspraak maken?
Riedel jij hebt de pb functie uit staan in je profiel dus ik kan je geen pb sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven