Vriendinnen gezocht in de omgeving van Haarlem

23-11-2014 15:55 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik ben een sociale en spontane jongedame (van 26 jaar) en op zoek is naar leuke en gezellige vriendschappen in de omgeving van Haarlem. Ik heb alles wat mijn hartje begeert; een lieve vriend, fijn huis en een leuke baan, maar mis ik alleen nog echte vriendschappen in de buurt. Ik hou van leuke dingen ondernemen, winkelen, af en toe een kroegje pakken, maar ook van lekker op de bank zitten met een grote kop thee en een goed gesprek. Lijkt het je leuk om eens af te spreken en ben jij ook echt op zoek naar (h)echte vriendschappen? Stuur me dan een bericht!



Liefs!
Believe you can and you're halfway there
Heb je toevallig zin om een sport te gaan doen? Wij kunnen altijd nog wel een gezellige meid gebruiken in ons waterpoloteam
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jhaarlem!

Ik heb je een PB gestuurd. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi JHaarlem!



Ben een studente van 26 jaar en woon samen met mijn vriend in een leuk historisch wijkje in Leiden. Ik woon hier nu sinds een jaar en heb niet veel nieuwe vrienden kunnen maken en daar keek ik wel naar uit. Heb hiervoor in Rotterdam gewoond. Ik hou van winkelen, wandelen, muziek luisteren, lezen, lekker koken, of uit eten gaan (vooral italiaans of sushi! Gezellig binnen zitten met een kopje thee, vooral met de winter voor de deur, vind ik ook heerlijk!



Waar houd jij allemaal van?



Als het je leuk lijkt dan kan je me een PB sturen (het lukte niet om een PB te sturen, kreeg een foutmelding) dan kan ik je mijn mailadres geven.



Liefs,

M.
Alle reacties Link kopieren
Hoi JHaarlem ik heb je ook een prive berichtje gestuurd !
Alle reacties Link kopieren
hey hey ik stuur je ook een berichtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven