Vriendinnen gezocht in Hoorn (en omgeving)

10-09-2015 15:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
He meiden,



Veel van mijn vriendinnen zijn druk met hun relatie en kinderen of wonen niet in de buurt, waardoor afspreken (begrijpelijkerwijs) niet zo gemakkelijk meer gaat als voorheen. Soms mis ik dat wel eens. Zelf hou ik namelijk heel erg van spontane acties, ergens wat eten of een wijntje drinken. Een avondje kroeg, thuis een film kijken of een bordspel spelen. Een dag (of weekend) een leuke stad ontdekken. Ik ben voor veel dingen in.

Ik zoek daarom leuke meiden uit de regio Hoorn (25-35 jaar) die ook zin hebben in meer gezelligheid in hun leven.



Wat ik verder leuk vind: lezen, schrijven, reizen, series kijken, festivals, biertjes & wijntjes drinken.



Ik hoop van jullie te horen!
Hai,



Ik woon vlakbij Hoorn en woon hier nu ongeveer 1,5 jaar. Ben een gezellige oppernerd die zich wel herkent in je bezigheden. Ik heb geen kinderen, wel stiefkinderen maar die zitten meestal bij hun moeder. Ik zal de PB functie maar eens aanzetten
Alle reacties Link kopieren
Hey, mijn woonplaats! Helaas ben ik iets te jong :( (21 jaar)
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,

Ook voor mij erg herkenbaar! Ik woon sinds 2 jaar in Hoorn, net 35 geworden en ken eigenlijk alleen mensen via mijn vriend die hier al zijn hele leven woont. Zou hier graag verandering in hebben :-). Het bericht is wel al van september maar misschien nog actueel?

Een keer een bordspelletje of een drankje in de stad lijkt me gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Roos,



Ik woon in schagen en werk in Hoorn. Ik ben 36 jaar. Ook prima toch? Het lijkt me gezellig om af te spreken. Hoor ik van je?



Groetjes mirtie79
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon in Purmerend en ben 25 jaar. Lijkt me gezellig om een keer een spelletje te spelen of samen wat te gaan drinken. Hoor graag van je!

Audrey
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Lijkt me leuk om te contacten!

Ik woon in Hoogkarspel (15 min van Hoorn)

Ik word volgende week 33

Hou wel een beetje van dezelfde dingen



Hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik ben 30 jaar, werk in Hoorn en woon in Enkhuizen. Ik ben hier bijna 6 jaar geleden komen wonen vanuit Zuid Holland. Ik zou ook graag nieuwe meiden leren kennen in de buurt om af en toe leuke dingen mee te doen. Ik vind het leuk om af en toe ergens wat te drinken,eten, bios, shoppen of gewoon kletsen.



Ik hoor het wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven