Vriendin(nen) gezocht in omgeving van Boxtel

28-07-2015 18:14 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi alle lezers!



Sinds december 2013 woon ik samen met mijn vriend en hondje in Boxtel, ik heb het hier echt naar mijn zin, schoonfamilie is leuk en gezellig, alleen ontbreken er nog vriendinnen. Al die tijd heb ik gedacht, komt vanzelf wel een keer, maar het word nu toch wel een keer tijd. Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en is dus vaak laat thuis doordeweeks. :( Ik heb zelf een parttime baan om het huis lekker schoon te houden en goed voor ons hondje te kunnen zorgen. Dat betekent dus dat ik best veel tijd over heb voor andere dingen. Ik heb een grafische opleiding gevolgd, maar echt helaas niks kunnen vinden hierin. Ik hou van winkelen, series kijken, creatief doen op allerlei manieren en kletsen. Ik ben verder best een vrij rustig/verlegen en gezellig mens, maar kan soms wel eens een drukke bui hebben.



Ik zou het leuk vinden om mensen te leren kennen ergens rond mijn leeftijd (26) om gezellig mee te kunnen kletsen/ lol hebben, winkelen, uitstapjes maken, knutselen of gezellig samen even lekker niks doen (met z'n tweeën is het altijd leuker als alleen!)

Het liefst zoek ik iemand uit Boxtel, dan is het makkelijk om een keer even gauw op de koffie bij elkaar te gaan (hoewel ik geen koffie drink, maar dat maakt niet uit!). Maar als je in de omgeving woont en het klikt, dan maakt het voor mij niet zoveel uit.



Lijkt het je wat? Stuur me dan maar even een berichtje en kunnen we kijken of het klikt en misschien wel mag uitgroeien tot een vriendschap





Groetjes Lincy
Alle reacties Link kopieren
Heey lincy,



Ik heb je een pb gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven