Vriendinnen gezocht in Rotterdam (30-40 jaar)

11-07-2016 08:38 32 berichten
Hoi allemaal!



Ik zoek vrouwen uit Rotterdam en omgeving om regelmatig (bijvoorbeeld 1x per maand) leuke dingen mee te doen zoals uit eten,naar de bioscoop, musea, theater en/of een drankje te doen.



Zelf ben ik 38 jaar en woon in Rotterdam Blijdorp samen met mijn 3 katten.



Ik zie jullie reacties graag tegemoet!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Leuke oproep! Hebben er al wat mensen gereageerd?



Ik ben net 40 geworden (ai) en woon samen met mijn vriend in Rotterdam. Misschien leuk om een keer een borrel te drinken met een groepje?
Alle reacties Link kopieren
Ik reageerde, maar na 2 dagen niets gehoord te hebben, heb ik mijn reactie weg gehaald.
Ik was nog even aan het wachten op wat meer reacties vandaar dat ik nog niet eerder had gereageerd.



Mijn excuses!
Dus dit is ook gelijk een UP want het lijkt mij zeker leuk om met een groepje een drankje te doen
Ik zou graag ook meedoen

Ik ben 36 jaar en net verhuisd uit Brabant en zou het heel leuk vinden om meiden in omgeving Rotterdam te leren kennen om leuke dingen mee te doen!



Mijn interesses zijn:

uitgaan

Salsa dansen

lekker eten

terrasjes pakken

maar andere dingen vind ik ook leuk.



Ik hoor graag van jullie terug, eventueel via pb
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal...dit klint leuk en heel spannend! graag zou ik ook aansluiten (kweet niet of t mn ding is zo'n contact advertentie, dit is helemaal nieuw dus reuze spannend!)



Ik ben geen vrijgezelle vrouw... hoop dat dit geen probleem is ;) ben onlangs 40 geworden en woon samen met mijn vriend (48) en mijn 2 kinderen (11 & 15) in vlaardingen. Heb een waswinkel aan huis.



Mijn vriend en ik gaan zo nu en dan naar festivals, film, sauna, uit eten en soms ook winkelen. Het is een schat maar ik mis gewoon een vriendin das toch anders ;) Afgelopen jaren is er vrij veel veranderd in mijn leventje waardoor er veel mensen zijn weggevallen. Hoop op een goede klik en of een leuk gezellig contact.



Hoe werkt het verder?
Joy is not in things... its in us
Dank voor jullie berichten, leuk!



Mijn idee is om een emailadres/groep aan te maken zodat we via mail met elkaar kunnen praten en beter kunnen kennismaken en een datum kunnen prikken om ergens een drankje/hapje te doen.



Ik maak het emailadres later aan en stuur m dan naar jullie in een PB
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies,



Het klinkt wel leuk, kan ik ook nog steeds aanschuiven? Ik kom zelf uit Dodrecht, maar werk in Rotterdam. Het lijkt mij wel leuk op een vrijdag na werktijd af te spreken voor happy hour ????



Ik heb niet veel hobbies, maar ik ga echt graag naar de bios. Echter door de drukte op het werk is het niets van gekomen.



Ik wacht ff af met de pb.
Hoi dames



Ik heb een emailadres aangemaakt namelijk:



vivagroep@hotmail.com



Bubbeltjes en Naattie, jullie hebben jullie privé bericht functie niet aanstaan dus ik doet t even via deze weg.



Ik hoop snel wat van jullie allen te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb een berichtje naar bovenstaande email adres gestuurd.????



Gr. Bubbeltjes
quote:Bubbeltjes_777 schreef op 23 augustus 2016 @ 08:14:

Hi,

Ik heb een berichtje naar bovenstaande email adres gestuurd.????



Gr. Bubbeltjes



Ik heb m net gelezen



Ik zal vanavond een mail sturen naar degenen die hebben gereageerd. Hopelijk kunnen we dan een datum prikken om wat af te spreken
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om aan te sluiten! Zelf woonachtig in regio Rotterdam met m'n vriend en 2 katten. Drankje/hapje eten altijd voor in, gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Hey Catty84,



Leuk, weer een erbij
Alle reacties Link kopieren
Catty84,

Ik heb nog geen mailtje ontvangen, maar ik wacht nog ff af. Stuur anders ook even een mail naar vivagroep@hotmail.com
hoi hoi,



ik heb net een mailtje gestuurd vanuit de vivagroep



Van degenen die ook willen aansluiten, ontvang ik graag een mailtje, dan voeg ik je toe aan de mailgroep
Alle reacties Link kopieren
Bubbeltjes & Cherokee, thanks voor jullie reactie. Ik heb zojuist mailtje gestuurd @ vivagroep!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook net gemaild naar het mail adres ik hoor het wel :-)
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk, ik heb wel een drukke baan maar daar past wel wat ontspanning naast Ik woon sinds een jaar in Rotterdam, heb een dochter van 10 maanden en ben 33 jaar.
Hoi Liz,dank voor je berichtje



Je kunt t beste even een mailtje sturen naar vivagroep@hotmail.com,dan voeg ik je toe aan de groep.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perzikje16 schreef op 29 augustus 2016 @ 09:14:

Ik heb ook net gemaild naar het mail adres ik hoor het wel :-)



CherokeeRose, mijn mail al gezien? Misschien sta ik in de spam box? Heb nog niets gehoord namelijk :-)



Groetjes!
quote:Perzikje16 schreef op 31 augustus 2016 @ 07:17:

[...]





CherokeeRose, mijn mail al gezien? Misschien sta ik in de spam box? Heb nog niets gehoord namelijk :-)



Groetjes!



Ik heb je mailtje gelezen



Ik ga vanavond even iedereen samenvoegen in 1 contactpersonen groep.



Jullie horen vanavond van mij!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel alvast
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ben zelf woonachtig in Waddinxveen! Single mama van een dochter van 10 en mijn sociale leventje heeft echt een oppepper nodig!!! Ben 37 jaar en sluit graag aan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven