Vriendinnen gezocht in Rotterdam!

06-02-2017 21:53 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ook in ben op zoek naar meer vriendinnen in m'n leven! Ik ben 28 jaar, woon al zo'n 7 jaar in Rotterdam en heb een fulltime kantoor baan. In m'n vrije tijd studeer ik nog (laatste jaar, examens in mei!) en ben ik regelmatig in de gym te vinden. Met vriendinnen vind ik het leuk om thuis of in de stad een drankje te doen, uit eten te gaan, high tea, museum, andere stad bezoeken of mee op vakantie.



Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
hoi ik kom helaas niet uit rotterdam maar uit Goes , heb een auto zoek ook vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen zoals stad drankje enzo, lijkt me leuk wat van je te horen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rotterdamse,



ik ben Sharon, 28 en woon sinds december in Delft (verhuisd vanuit Brabant). Ik ben ook op zoek naar leuke meiden

om zo af en toe (spontaan) iets te gaan doen, iets wat nu helaas niet meer met mijn vriendinnen in Brabant lukt.

Ik ben vaak in voor een drankje, lunch, biosje, spelletjesmiddag / avond, koken, bakken en gewoon lekker kletsen. In de zomer vind ik het tof om naar een foodtruck festival te gaan, lekker te relaxen in het zonnetje bij een meer / strand.



Groetjes Sharon
Alle reacties Link kopieren
He Rotterdamse, nice topic! Je bericht spreekt mij aan. Ik heb ook een kantoorbaan, sport graag en ga graag op vakantie. 27 jaar, woon in Rotterdam en lijkt mij leuk om in contact te komen. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik woon sinds een jaar in Rotterdam. Ik studeer nog voor docent gzw en ben ook op zoek naar vriendinnen om mee te stappen. Ik ben vrijgezel en woon met mijn hond en kat. Ik sport regelmatig bij fff. Als je interesse hebt hoor ik je graag.



Gr. Kim
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 27 jaar en ook woonachtig in Rotterdam. Volgens mij kan ik je alleen nog geen berichtje sturen :(...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven